خبرگزاری کار ایران

در مراسمی در هتل المپیک؛

پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۰۱

در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، لباس تیم ملی ایران در برزیل، در پایان مراسم امروز ۱۲ بهمن ماه در هتل المپیک رونمایی شد.

پیراهن تیم ملی در جام جهانی برزیل بعد ازظهر امروز همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر و با حضور مسئولان کشور رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، لباس تیم ملی ایران در برزیل، در پایان مراسم امروز ۱۲ بهمن ماه در هتل المپیک رونمایی شد. در پایان مراسم، چراغ‌های سالن خاموش شد و پس از آن بازیکنان تیم ملی نوجوانان که پیراهن تیم ملی را برتن داشتند، روی سن قرار گرفته و به این شکل پیراهن‌های تیم ملی رونمایی شد.
پیراهن تیم ملی طوری طراحی شده که نشانگر پرچم ایران است و هر سه رنگ سبز، سفید و قرمز را در بردارد. همچنین آرم یوزپلنگ ایرانی در گوشه سمت راست پیراهن درج شده است.

در ادامه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، پس از پخش نماهنگی‌هایی از صعود تیم ملی به جام جهانی و جمشید مشایخی، نماهنگی در مضمون قداست پیراهن تیم ملی ایران با سخنانی از بازیکنان سابق و حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران پخش شد.

در این نماهنگ که ملی‌پوشانی چون مهدی مهدوی‌کیا، رحمان رضایی، آندرانیک تیموریان، حسن روشن، محمدرضا خلعتبری، سیدجلال حسینی، خداداد عزیزی، یحیی گل‌محمدی و خسرو حیدری صحبت می‌کردند، درباره شأن و قداست پیراهن تیم ملی فوتبال ایران صحبت‌هایی مطرح شد. از جمله حاشیه‌های زیبای این نماهنگ اشک‌های آندرانیک تیموریان بود که سبب تشویق ممتد حاضران در سالن برای او شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز