خبرگزاری کار ایران

«خانه روشنان» اجرایی با محوریت شعر و عشق

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۲۸۹

نمایش «خانه روشنان» تازه‌ترین کار بهنود بهلولی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، «خانه روشنان» تازه‌ترین کار بهنود بهلولی است که پیش از این اجراهای متفاوتی مانند «توریست» و «تله موش» را از او شاهد بودیم. «خانه روشنان» در پی اهداف گروه کارگاه، اجرایی متفاوت است با محوریت سه عنصر «محیط»، «مخاطب» و «امر اقتباس».

این تجربه ذیل طبقه‌بندی هنر اجرای محیطی با تیکه بر دو امر «آیین» و همچنین «آداب پذیرایی ایرانی»، در یک خانه قدیمی اتفاق می‌افتد.

در این اجرا نیز مانند کارهای پیشین این گروه، مخاطب نقش پررنگی دارد، او در این اجرا در نقش مهمان وارد اجرا می‌شود.

«خانه روشنان» در ادامه کارهای پیشین گروه پس از برگزاری کارگاه و طی پنج ماه تمرین، با استفاده از اتودهای خود بازیگران در محیط اجرا کامل شده و بخشی از بدنه آن در پیوند با حضور مخاطب حیات خواهد یافت.

این نمایش از اول دی تا 30 دی در یک خانه قدیمی به آدرس خیابان ایرانشهر، کوچه نوشهر، پلاک هجده، ساعت 7:30اجرا می‌شود.

عوامل این نمایش به شرح زیر است: نویسنده: سیاوش حیدری، طراح و کارگردان: بهنود بهلولی، بازیگران: ادی احمدی، علیرضا بخشی استوار، نگار پیش آهنگ، شهرزاد حسنی، صحرا رزم جو، زانا رستمی، سوما زمانی، محمد ستاری فر، مینا صفری، امیر عبادی، مهتاب عربلو، مهسا عربلو، پروانه غفاری، فرزین فولاد پنجه، جواد کارگر، بهار کاظمی روشان، بردیا مشهودی، گروه کارگردانی: امیر حسین حسینی، جواد حیدری، موسیقی: امیرحسین ناظم‌زاده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز