خبرگزاری کار ایران

هنرمند برگزیده‌ ایران، مسافر لندن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۹۹

مسابقه بین‌المللی نقاشی وینزور و نیوتن با موضوع پرتره شخصی یا چهره‌نگاری شخصی، ویژه هنرمندان بالای 16 سال در ایران هم برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقه بین‌المللی نقاشی وینزور و نیوتن با موضوع پرتره شخصی یا چهره‌نگاری شخصی، ویژه هنرمندان بالای 16 سال در ایران هم برگزار می‌شود.

سیف الله پویاراد (مدیر دوسالانه نقاشی دامون‌فر) با اعلام این خبر گفت: مسابقه وینزور و نیوتن با موضوع پرتره شخصی، در دو مرحله برگزار می‌شود، دور اول در گستره داخلی است و هنرمندان تا 15 آبان ماه فرصت دارند که آثارشان را ارسال کنند؛ شورای داوری سه نفره که اسامی‌شان به زودی اعلام می‌شوند نفر برتر ایران را انتخاب می‌کنند و سپس این هنرمند به دفتر وینزور و نیوتن در لندن معرفی می‌شود و در گستره بین‌المللی با نمایندگان سایر کشورها رقابت می‌کند.

پویاراد گفت: هنرمند برتر در ایران مبلغ  500 دلار و مؤسسه هنری که هنرمند برتر را معرفی کرده باشد به مبلغ 1000 دلار برنده محصولات وینزور و نیوتن (رنگ روغن وینتون، آکریلیک گالریا و آبرنگ کاتمن) می‌شوند. اما هنرمند برگزیده نهایی که در سطح بین‌المللی انتخاب می‌شود برنده سفر سه روزه به انگلستان (با یک همراه)، و دیدار از مجموعه وینزور و نیوتن و گالری‌های معتبر هنری شهر لندن خواهد شد.

او افزود: هر شرکت‌کننده می‌بایست تنها یک اثر در سایزهای A4 یا A3 را برای بخش مسابقه ارسال کند و مدیوم‌های اصلی استفاده شده در اثر هنری باید از گالریا، وینتون و کاتمن باشد البته برای اجرای  برخی از افکت‌ها می‌توان از محصولات دیگری نیز استفاده کرد.

او خاطرنشان کرد: بر اساس قوانین این مسابقه هر هنرمند باید به همراه اثر، متنی را نیز به دبیرخانه ارسال کند، این متن نوشتاری از اهمیتی برابر با خود اثر هنری برخوردار است که در داوری نهایی، داوران نیمی به متن و نیمی به اثر امتیاز خواهند داد. این متن شامل رزومه و نیز بیانیه تایپ شده (100 تا 200 کلمه) هنرمند است که به روشنی بیانگر فرم شکل‌گیری و معنای اثر است و در عین حال بیان کننده خواسته‌ها، نیاز‌ها و آرزوهای هنرمند در زمینه رشته و کارش است.

او گفت: هنرمندان اثر و متن‌های مورد نیاز برای شرکت در این مسابقه را به آدرس ایمیل: w&n@adroteam.com ارسال کنند. و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02188772930  تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز