خبرگزاری کار ایران

"مرگ خاموش" فرشید اعرابی در راه است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۰۳

فرشید اعرابی به زودی آلبوم "مرگ خاموش" را در ژانر هوی‌متال فارسی منتشر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، چهارمین آلبوم رسمی فرشید اعرابی پس از پایان مرحله مستر نهایی، طی هفته گذشته تکثیر شده و قرار است تیر ماه امسال راهی بازار شود.

ضبط و میکس و مستر این آلبوم توسط هادی کیانی انجام شده که در اثر جدید اعرابی به عنوان نوازنده کیبورد نیز حضور دارد. علاوه‌ بر کیانی، نیما نواپور (درامز) و محمد نیک (گیتار بیس) دیگر نوازندگان آلبوم جدید فرشید اعرابی هستند و خود این خواننده نیز در آلبوم اخیرش گیتار الکتریک نواخته است. اعرابی به جز خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی، تنظیم قطعات این آلبوم را نیز برعهده دارد.

عباس‌ روشن‌زاده ترانه‌سرای سه آلبوم قبلی اعرابی، این باز نیز در بخش کلام با وی همکاری دارد. یک ترانه از این آلبوم را هم محمد مفتاحی سروده و علی مومنیان نیز به عنوان خواننده مهمان در یک قطعه با فرشید اعرابی همخوانی کرده است.

"مرگ خاموش" در تیرماه و تنها چند روز پس از عید فطر روانه بازار موسیقی می‌شود و چندی پس از آن نیز کنسرت جدید اعرابی نیز برگزار خواهد شد. اعرابی در خردادماه سال گذشته پس از ۵ سال به روی صحنه بازگشت و در روز ۱۶ دی نیز سال ۹۵ هم طی دو سانس در مجموعه فرهنگی برج آزادی به روی صحنه رفت.

فرشید اعرابی تاکنون سه آلبوم رسمی به نام‌های «پنهان»، «سکوت راوی» و «به رنگ شب» منتشر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز