خبرگزاری کار ایران

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ تئاترباران

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۰۳۹

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مونولوگ تئاترباران با همکاری شنوتو برگزار شد که طی آن برگزیدگان این رویداد معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مونولوگ تئاترباران با همکاری شنوتو و با حضور ستاره اسکندری، خیام وقار کاشانی و امیرحسین مددی(مدیرعامل شنوتو) و با حضور شرکت‌کنندگان در جشنواره و علاقه‌مندان به حوزه صدا به خصوص پادکست‌های صوتی و برنامه‌سازانی که در شنوتو اقدام به انتشار فایل‌های صوتی می‌کنند، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ستاره اسکندری ضمن تشکر از عوامل اجرایی جشنواره و همچنین مهمانانی که در این جشنواره شرکت کرده بودند گفت: صمیمانه به شما که برای صدا اهمیت قائل شدید تبریک می‌گویم چه به عنوان مخاطب چه به عنوان تولیدکننده محتوای صوتی. هیچ چیز به نظرم به اندازه صدا بُعد تاریخی ندارد و این صداست که طول تاریخ را نشان می‌دهد.

اسکندری با بیان اینکه این جشنواره‌ها تولید گفتمان می‌کند، افزود: امیدوارم با برگزاری این جشنواره‌ها و تولید فکر و اندیشه انتقادی در این مسیر حرکت کنیم و باید به شما بگویم که نا امید نشوید زیرا نسل پیش از شما با ناملایمتی‌های فراوان در عرصه هنر نمایش مواجه بود و تاب آورد!

در ادامه خیام وقار کاشانی دبیر نخستین دوره از جشنواره با تاکید بر ملی بودن جشنواره، از نتیجه کار ابرازخوشحالی کرد و گفت: شاید باور نکنید که برگزاری این جشنواره چه قدر ناگهانی و با برنامه‌ای اجمالی شکل گرفت و این میزان استقبال ما را مستلزم کرد که هر فصل جشنواره صوتی باران را با همکاری شنوتو برگزار کنیم.

کاشانی در ادامه یادآور شد: طبق فراخوان نخستین جشنواره مونولوگ تئاتر باران؛ متقاضیان  فایل‌های صوتی خود را تولید کردند و در مهلت مقرر در سایت شنوتو قرار دادند و این جشنواره به‌صورت رقابتی و مبتنی بر نظر کاربران برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره با آرای مردمی انتخاب شده‌اند.

در پایان امیرحسین مددی مدیر عامل وب سایت شنوتو با بیان اینکه هدفشان تولید محتوا با کمک اهالی هنر به خصوص رشته نمایش است، افزود: چندین سالی است که دانلود و شنیدن فایل‌های صوتی انتخابی در فضای اینترنت همه‌گیر شده است. این نوع فایل‌های صوتی که به آنها اصطلاحا پادکست می‌گویند تنها به موسیقی و یا برنامه رادیویی محدود نمی‌شوند، بلکه در موضوعات مختلف و در قالب‌های گوناگون در فضای اینترنت عرضه می‌شوند.

مددی در پایان تصریح کرد: این مراسم فرصتی بود تا در مورد دغدغه‌های تولید محتوای غنی صوتی صحبت شود و همچنین آشنایی بیشتری بین فعالین این حوزه با یکدیگر صورت بگیرد. همانطور که می‌دانید داوری اولین دوره جشنواره باران به صورت مردمی بود که در کنار تمام محاسن خود مانند چابکی، ضعف‌هایی را هم داشت که شنوتو و باران متفق القول سعی خواهند کردتا در دوره‌های بعد این ضعف را برطرف کنند.

در پایان برنامه برگزیدگان نخستین جشنواره مونولوگ تئاترباران معرفی شدند:

    نفر اول: رسول محمدی

    نفر دوم: نیلوفر عباسی

    نفر سوم: ساناز کریمی

    نفر چهارم: نوید حمیدی

    نفر پنجم: مهرنوش صمدبیگی

    نفر ششم: ریحانه نبی‌یان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز