خبرگزاری کار ایران

مرگ دهقان فداکار تکذیب شد/ریزعلی خواجوی زنده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۴۷۰

باوجود آنکه برخی سایت‌ها از درگذشت دهقان فداکار خبرهایی منتشر کرده‌اند؛ روابط عمومی شرکت راه‌آهن اعلام کرد دهقان فداکار در سلامت کامل به سر می‌برد.

به گزارش ایلنا، برخی رسانه‌ها امروز مدعی شدند که ریزعلی خواجوی، دهقان فداکار شب گذشته دارفانی را وداع گفته است.

با این حال روابط عمومی راه آهن انتشارخبر مربوط به فوت ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار )را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ روابط عمومی راه‌آهن طی تماس تلفنی با پسر ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار) از صحت و سلامت کامل وی کسب اطلاع کرد.

یونس خواجوی با تکذیب خبر منتشر شده درفضای مجازی اعلام کرد که پدرش در سلامت کامل به سر می‌برد.

روابط عمومی راه آهن ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و طول عمر برای وی از هموطنان درخواست می‌کند تا بدون توجه به شایعات به منظور کسب اطلاعات صحیح به منابع موثق و رسمی استناد کنند.

ریزعلی خواجوی، در سن 32 سالگی هنگام شب درحالیکه در کنار ریل قطار حرکت می‌‌کرد، متوجه مسدود شدن مسیر قطار به علت ریزش کوه شد.

در آن هنگام برای نجات قطار و مسافران آن، کت خود را آتش زد و به سمت قطار حرکت کرد. این اقدام او باعث نجات جان مسافران قطار شد و داستان این اقدام او در کتاب‌های درسی نیز گنجانده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز