خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان ناشران برای حضور در نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از انتشار فراخوان ناشران برای حضور در نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا خبر داد.

به گزارش ایلنا، اولین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر(سرچشمه) و موسسه قدیم الاحسان از تاریخ 5 تا 11 مهرماه برگزار خواهد شد.

دراین فراخوان از کلیه ناشران دعوت شده جهت ثبت‌­نام از تاریخ 25 تا 30 شهریور ماه با توجه به موضوعات و شرایط مندرج، به آدرس اینترنتی  register.tibf.irمراجعه کنند.

نحوه اختصاص غرفه به ناشران داشتن 30 عنوان کتاب مرتبط (به‌طور مستقل یا با احتساب نمایندگی‌های اخذ شده) اعلام شده و درغیر این صورت کتاب‌های متقاضیان در بخش فروش متمرکز عرضه خواهد شد.

در ادامه این فراخوان به موضوعات و عنوان کتاب های قابل نمایش اشاره شده است. این عناوین شامل  امام حسین(ع) و عاشورا، نهضت حسینی، امام حسین(ع) و یاران و اصحاب، هفتادودو تن، امام حسین(ع) فرزندان و خانواده، سیره اهل بیت و ائمه معصومین (ع)، تاریخ اسلام، اصحاب کساء، مناسک و مراسم و آئین­‌های عاشورا، تاریخ تشیع، تحریفات و خرافات عاشورا، تعزیه، اربعین و کتاب‌های مرتبط است.

 این نمایشگاه از تاریخ  5  لغایت 11 مهر ماه از ساعت 10 صبح تا 8 شب در محل میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، کوچه نظامیه، کوچه صیرفی­پور، مجتمع شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برپا است.

ناشران برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن‌های 66415608-66415490 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

کد خبر : ۴۱۰۹۸۲