خبرگزاری کار ایران

فروش ۴ میلیارد ریالی نمایشگاه کتاب کرج

هفتمین نمایشگاه کتاب کرج با فروش ۴۰۰میلیون تومان کتاب به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز روز گذشته به کار خود پایان داد. در مدت ۷ روز برگزاری نمایشگاه مبلغ ۴۰۰ میلیون کتاب به فروش رفت و ۱۱ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

در این نمایشگاه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بن یارانه ای خرید کتاب در بین بازدید کنندگان توزیع گردید. در این نمایشگاه ۱۸۳ ناشر از سراسر کشور در ۱۲۵ غرفه بیش از ۳۲ هزار عنوان کتاب را در معرض دید عموم قراردادند. جشن امضاء کتاب با حضور محمد میرکیانی، بهاره رهنما، علی ضیاء(مجری تلویزیون)، شمس لنگرودی، امیرحسن چهل‌تن، بیتا گرگانی و اصغر نوری، نشست بررسی نقش نمایشگاههای کتاب در ترویج کتاب خوانی، شب شعر طنز، شب شعر آزاد، شب شعر آئینی، رونمایی از کتاب، اجرای نمایش، کارگاه آموزش خانه و خانواده، کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش محصولات فرهنگی، کارگاه آموزش مطالعه و یادگیری برای کودکان و نوجوانان، نقد تازه‌های کتاب استان و جنگ شادی و برنامه‌های سرگرمی‌های ویژه کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی بود که در مدت برگزاری نمایشگاه اجرا شد.

هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ شهریورماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز واقع در خیابان مطهری برپا بود.

کد خبر : ۴۰۹۹۵۰