خبرگزاری کار ایران

در بخش جنبی نمایشگاه کتاب زنجان صورت می‌گیرد؛

از بزرگداشت حسین منزوی تا تقدیر از مولفان زنجان

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران لیست برنامه‌هایی که قراراست در بخش جنبی هشتمین نمایشگاه کتاب استان زنجان برگزار شود را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، هشتمین نمایشگاه کتاب استان زنجان از تاریخ 2 تا 8 شهریورماه در محل مصلی نمازجمعه این شهر برگزارمی‌شود. این نمایشگاه با شرکت 236 ناشر از سراسر کشور و با حضور معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد.

در بخش جنبی نمایشگاه برنامه‌هایی از قبیل روز فرهنگی شهرستان‌های استان، جشن امضاء کتاب با حضور اسداله امرایی، چیستا یثربی، اندیشه فولادوند، محمد حسینی و محمدعلی جعفریه، برگزاری کارگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و کتابخوانی، بزرگداشت شاعر معاصر حسین منزوی، کارگاه شعر و طنز، تقدیر از مولفان استان در سال‌های 94 و 95، نشست اهمیت کتاب و کتابخوانی، کارگاه آموزشی قصه و داستان، شب شعر، بررسی وضعیت ترجمه، ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه بهترین داستان کوتاه، نمایش کتاب‌های برگزیده سال جمهوری اسلامی ایران، جایزه پروین و جلال برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های کتاب استانی با حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار می‌شود.

اولین نمایشگاه کتاب استانی درسال جاری از تاریخ 2 تا 8 شهریورماه دراستان زنجان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۰۲۲۹۰