خبرگزاری کار ایران

شبکه شما دوباره راه‌اندازی شد/ سه انتصاب جدید در صداوسیما

انتصاب رییس مرکز تولید و فنی سیما، رییس مرکز بسیج صداوسیما و مدیر شبکه «شما» سه تغییر و انتصاب جدید در سازمان صداوسیما است.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی علی عسکری (رییس سازمان صداوسیما) در حکمی «علی فروغی» را به عنوان رییس مرکز بسیج صداوسیما منصوب کرد و در حکم خود بر نقش آفرینی بسیج سازمان صداوسیما در ماموریت‌های تولیدی و خبری و فضای مجازی تاکید کرد.

وی رییس جدید مرکز بسیج رسانه ملی را به فراهم آوردن بستر مناسب برای همکاری با رسانه‌های انقلابی و شکوفاسازی ظرفیت‌های آنان مکلف کرده است.

مرتضی میرباقری، معاون سیما نیز در حکمی، مجید شعبانپور را به سمت رییس مرکز تولید و فنی سیما منصوب کرده و در این حکم به سازماندهی، برنامه‌ریزی و نظارت در جهت استفاده بهینه از منابع تولیدی و فنی تاکید کرده است.

ارتقای بیشتر در سطوح فنی و تولیدی، افزایش سطح استانداردهای لازم تولید و پخش، بهره‌گیری از روش‌ها و فناوری‌های نوین از دیگر تاکیدات معاون سیما به رییس مرکز تولید و فنی به‌شمار می‌رود. توصیه دیگر معاون سیما، تربیت نیروی انسانی کارآمد و حرفه‌ای برای خدمت‌رسانی به شبکه‌های مختلف سیما با هماهنگی معاونت‌های فنی و فضای مجازی سازمان، بیان شده است.

علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما نبز محمدمهدی قاسمی را به عنوان مدیر شبکه «شما» منصوب کرد.

در حکم علی دارابی آمده است: «شما» که شبکه مردم ایران است و باید آئینه تمام نمای ایرانیان باشد، سرمایه اجتماعی و وحدت ملی را ارتقاء دهد، ثبات سیاسی و همگرایی ملی و وفاق را افزایش دهد؛ اسلام، ایران، مردم، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و رهبری و ارزش های دینی در صدر مؤلفه های وحدت ملی هستند و شبکه «شما» باید این اهداف را مد نظر قرار دهد.

در ادامه تصریح شده است: شبکه «شما» باید رقابت سالم و هدفمند در میان شبکه‌های استانی را به عنوان راهبردی مهم در نظر گیرد و برنامه‌‌سازی تراز و معیار را به نمایش بگذارد و در این مسیر با طراحی جدول پخش حرفه‌ای و هنرمندانه، برترین، فاخرترین و جذاب‌ترین تولیدات استان‌ها را به نمایش بگذارد. رخدادهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی استان‌ها را بازتاب دهد و با امید آفرینی به توسعه کشور کمک بایسته‌ای کند. گردشگری، زیارت، محیط زیست و کشاورزی را در اولویت‌های خود قرار دهد تا اقتصاد مقاومتی را در اقدام و عمل اجرا کند.

کد خبر : ۴۰۰۴۲۸