خبرگزاری کار ایران

تلویزیون سراغ حسین محب اهری را نمی‌گیرد/ سرطان گسترش یافته

حسین محب‌اهری (بازیگر پیشکسوت تئا‌تر، تلویزیون و سینما) از بی‌توجهی تلویزیون گلایه کرد و از انتظارات خود از مدیران صداوسیما سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ حسین محب اهری از آخرین وضعیت بیماری خود، انتظاراتش و حاشیه‌های این بیماری گفت.

او با بیان اینکه بیماری اذیتش می‌کند، گفت: امروز (شنبه ۱۲ تیر) از ۳۰. ۷ صبح برای تشکیل پرونده عمل مغز استخوان بیمارستان بودم و این خیلی خسته‌ام کرد.

محب‌اهری با اشاره به بازخوردهایی که پس از انتشار اولین خبر بیماری‌اش دیده است، گفت: بسیاری دوستان از جاهای مختلف زنگ می‌زنند اما خب من انتظارم به عنوان کسی که ۳۵ سال برای تلویزیون کار کرده این است که پیگیر حالم باشند.

بازیگر سریال علی‌البدل با بیان اینکه ۳۵ سال کار در یک سازمان ناخودآگاه این توقع را ایجاد می‌کند که حداقل یک حالی از او بپرسند، گفت: در دوره قبلی بیماری‌ام، یعنی‌‌ همان دو سال پیش و دوره آقای ضرغامی، مدیران تلویزیونی پیگیر حال من بودند و حتی کمک می‌کردند تا بسیاری از دارو‌هایم از خانه بهداشت تامین شود یعنی تا حدی کمک هزینه درمانی به من می‌دادند.

محب‌اهری با گفتن اینکه انگار تلویزیون دیگر من را فراموش کرده است، گفت: مثل اینکه گرفتاری‌های صداوسیما خیلی زیاد است و دغدغه‌های دیگری دارد.

او همچنین یادآور شد: در این روزهایی که دوستان جویای حالم بودند خیلی علاقه داشتم که کاش مدیران هم کمی بیشتر به حال کسی که ۳۵ سال در تلویزیون و سینما کار کرده؛ توجه می‌کردند. یادم است دو سال پیش که به بیماری مبتلا شدم آقای میرعلایی، مدیرعامل بنیاد فارابی مدام می‌آمد منزل من و می‌پرسید کم و کسری در زمینه دارو یا چیزهای دیگر دارم یا نه؟ اما انگار عطای دولت جدید را باید به لقاش ببخشم و انتظاری نداشته باشم.

این بازیگر با سابقه تئا‌تر، تلویزیون و سینما، با اشاره به مشکلاتی که در زمینه بیمه تکمیلی و تاخیر آن در سال جدید برایش به وجود آمده، گفت: بیمه تکمیلی امسال از اول تیر شروع شد درحالیکه معمولا باید از اول اردیبهشت باشد اما خیلی دست دست کردند که با کدام بیمه قرارداد ببندند که ارزان‌تر باشد و چانه‌زنی کنند و... به هرحال این موضوع مشکلاتی برای بیماران ایجاد می‌کند چون برای بعضی بیمار‌ان ۱۰ روز تاخیر هم مساله‌ساز است.

محب‌اهری ادامه داد: دو ماه مشکل بیمه تکمیلی داشتیم و این شروع درمانم را به تاخیر انداخت به طوری که پزشک گفت در این دو ماه بیماری سرطانم رشد و فعالیت گسترده‌ای در تمام بدنم داشته است.

او با اشاره به مراحل درمان خود گفت: امروز برای تعیین وقت شیمی‌درمانی و عمل پیوند مغز استخوان بیمارستان بودم. قرار است یک شیمی درمانی انجام شود تا اول بیماری از حالت فعالش خارج شده و بعد درمان مغز استخوان را شروع کنم.

محب‌اهری خاطرنشان کرد: امروز می‌روم بیمارستان لاله که دارو‌هایم را بنویسند تا ببینم دکتر چه روزی را در چند روز آتی برای شروع شیمی درمانی تعیین می‌کند؛ چون پروسه گرفتن دارو‌ها کمی طولانی است. تا یک سال و نیم پیش در لیست دریافت دارو بودم اما الان باید به چند اداره رجوع کنم تا دوباره جزو لیست قرار بگیرم.

این بازیگر با بیان اینکه درمان را در تهران انجام می‌دهد، گفت: چاره‌ای ندارم؛ باید شیمی درمانی را شروع کنم و چند روزی که بین آن فاصله است را به همدان بروم تا سکانس‌هایی که در علی‌البدل دارم را بگیرم چون اصلا دوست ندارم کاری را نصفه‌‌ رها کنم.

محب‌اهری تصریح کرد: یک بخش خیلی زیادی از نگرانی‌ام به این مربوط است که کاری نیمه کاره دارم؛ این ناراحتم می‌کند و دلم می‌خواهد هرطور شده کار را انجام دهم چون یک تیم بسیار بزرگی در حال فعالیت هستند و دوست ندارم با حذف یک بازیگر لطمه‌ای به کارشان بخورد.

او با اشاره به مشکلات بیمه تکمیلی و بی‌توجهی مدیرانی که سال‌ها برای آن‌ها کار کرده است، گفت: هرچه به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینیم چقدر مشکلاتم در دوره قبلی بیماری‌ام کم بود؛ در دوره قبل خیلی آرامش داشتم و نگرانی‌ام کم بود و فقط با بیماری کلنجار می‌رفتم نه با حواشی‌اش.

کد خبر : ۳۸۶۳۶۷