خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر ارشاد و شهردار تهران از شهر آفتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار تهران از شهر آفتاب بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز (11 اردیبهشت) وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون امور فرهنگی خود از شهر آفتاب محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

 علی جنتی با حضور در شهر آفتاب در جریان روند آماده سازی محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار گرفت.

جنتی در این بازدید گفت: انتخاب شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یکی از اقدامات ماندگار در جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امیدوارم با پیش رفتن به سمت رونق اقتصادی بتوانیم دیگر نمایشگاه‌های بین المللی را نیز در شهر آفتاب برگزار کنیم.

سالن‌های ناشران عمومی، کودک و نوجوان، کمک آموزشی، خط یک مترو، سازه‌های اطلاع رسانی و... از جمله بخش‌های مورد بازدید جنتی بود.

بازدید شهردار تهران از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب

همچنین مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به بازدید شهردار تهران از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: آقای قالیباف روز جمعه (۱۰ اردیبهشت ماه) به همراه مدیران و معاونان شهرداری تهران و اعضای ستاد نمایشگاه کتاب از مجموعه نمایشگاه بازدید کرد.

 حسین صفری با بیان اینکه شهردار تهران به منظور دریافت گزارش وضعیت مسیرهای دسترسی ورودی نمایشگاه و نهایی شدن فعالیت‌های عمرانی، روز گذشته از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب بازدید کرد، گفت: در این بازدید امکانات رفاهی اعم از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها و استراحتگاه‌ها مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهردار تهران طی بازدید از شهرآفتاب در جریان نگرانی‌های ناشران بابت برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که موارد باقی مانده ظرف دو روز آینده انجام می‌شود و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به ارزیابی موارد مختلف برق، خطوط دیتا در شهرآفتاب گفت: تست اولیه خطوط دیتای شهر آفتاب نیز انجام شده است و مشکلی وجود ندارد

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ ١۵ تا ٢۵ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

کد خبر : ۳۶۶۲۷۴