خبرگزاری کار ایران

فیلم‌های نوروز ۹۵ در دو روز اول اکران چقدر فروختند؟

فیلم‌های سینمایی اکران نوروز ۹۵ توانستند در اولین روزهای اکران فروش قابل قبوبی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته گذشته فیلم‌های سینمایی ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی، بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، ۵۰ کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی، خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی، کفش‌هایم کو به کارگردانی کیومرث‌ پوراحمد از ۲۶ اسفند ۹۴ و در قالب اکران نوروز ۹۵ اکران خود را آغاز کرده‌اند.

فیلم سینمایی ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی که در جشنواره فیلم فجر در سال ۹۴ جوایز بسیاری را کسب کرد؛ در طی دو روز اول اکران خود به فروشی معادل ۶۱ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان دست یافت. این فیلم از هیچگونه بلیت حمایتی برخوردار نیست. در فیلم ابد و یک روز بازیگرانی همچون نوید محمد‌زاده، پیمان معادی، پریناز ایزد یار، شبنم مقدمی، ریما رامین فر ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در دو روز اول اکران به فروشی معادل ۶۰ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان دست یافته است. در فیلم بادیگارد بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، شیلا خداداد و ناصر آقایی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی۵۰ کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی نیز در طی دو روز اول اکران به فروشی معادل ۲۳ میلیون ۴۲۹ هزار تومان دست یافته است. در این فیلم بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، هستی مهدوی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی صادقی، مهران غفوریان، افسانه بایگان، فرهاد آییش و بهنوش بختیاری ایفای نقش می‌کنند.

 فیلم سینمایی من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی که رضا عطاران در آن ایفای نقش می‌کند؛ تاکنون به فروشی معادل ۲ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ۴۲ هزار تومان دست یافته است. اکران این فیلم دو هفته زود‌تر از سایر فیلم‌ها آغاز شده است.

 فیلم سینمایی نزدیک‌تر به کارگردانی مصطفی احمدی که پیش از عید اکران خود را آغاز کرد و همزمان با سال ۹۵ اکران شهرستانهای فیلم آغاز شده؛ تاکنون به فروشی معادل ۸۰ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان در تهرات دست یافته است. در این فیلم بازیگرانی همچون صابر ابر، پارسا پیروز فر، پگاه آهنگرانی و نازنین فراهانی ایفای نقش می‌کنند.

هنوز آمار فروش دو فیلم کفش‌هایم کو و خشم و هیاهو مشخص نشده است.

کد خبر : ۳۵۶۲۶۲