خبرگزاری کار ایران

سریال پادری (دودکش 2) از پخش حذف شد/ هدف جلب رضایت یک حامی مالی‌ست

پخش سریال پادری (دود کش 2) به کارگردانی محمدحسین لطیفی از شبکه اول سیما در نوروز 95 منتفی شد.

براساس پیگیریهای خبرنگار ایلنا؛ قرار است سریال "بیمار استاندارد" به کارگردانی سعید آقاخانی که پیش از این قرار بود نوروز 95 از شبکه سوم سیما پخش شود؛ به‌جای شبکه سوم سیما از شبکه اول سیما پخش شود.

بابک حمیدیان، جواد عزتی، اصغر سمسارزاده، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، روح الله کمانی و خاطره حاتمی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه تلویزیونی «قرعه» نیز به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی محمود اتحادی ساخته شده است. قرار است این سریال به‌جای بیمار استاندارد از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. در این سریال بازیگرانی همچون حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، نسرین نصرتی، سحر ولدبیگی، پرستو گلستانی، غلامرضا نیکخواه، علی صالحی، فروغ قجابگلی، میثاق جمشیدی، اشکان اشتیاق، امیر کربلایی‌زاده، مصطفی ساسانی، سارا همتی، نازنین کریمی، صبا محمدی، فرانک تمنایی و محمدرضا علیمردانی ایفای نقش کرده‌اند.

 دلیل این جابجایی  شرطی‌ست که حامی مالی سریال قرعه برای صداوسیما در زمان ساخت تعیین کرده بود. او تقاضا کرده بود زمان پخش این سریال باید در نوروز 95 باشد. حال صداوسیما از میان دو گزینه پس دادن 5 میلیارد تومان  مبلغی که حامی مالی داده است یا تغییر در زمان پخش سریال‌ها؛ گزینه دوم را انتخاب کرده است. از طرفی گفته شده؛ جذابیت سریال پادری (دودکش 2) به اندازه‌ای‌ست که در هرزمانی پخش شود با استقبال همراه می‌شود.

سریال پادری که پیش از این دودکش نام داشت؛ آخرین روزهای تولید خود را سپری می‌کند. کارگردانی این مجموعه برعهده محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی آن با محمود رضوی است.

کد خبر : ۳۵۵۶۹۳