خبرگزاری کار ایران

راهبردهای اقتصادی نمایشگاه بیست‌ونهم تصویب شد

سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست‌ونهمین نمایشگاه صبح امروز (25 شهریور ماه) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر اشعری (سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران)، با اشاره به برگزاری سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه در تاریخ 25 شهریور ماه گفت:  در این جلسه اعضاء شورای سیاست‌گذاری کارکردهای اقتصادی نمایشگاه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این جلسه راهبردهای اقتصادی نمایشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصویب شد. از جمله مصوبه‌های راهبردی نمایشگاه در این جلسه، استمرار واگذاری مدیریت و اجرای نمایشگاه کتاب به تشکل‌های نشر، کوچک سازی ساختار نمایشگاه، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها و اصلاح سیاست‌های حمایتی در نظام یارانه‌ها بود.  

اشعری از تصویب تعرفه غرفه بخش بین‌الملل نمایشگاه سال آینده خبر داد و گفت: از دیگر موضوعات این جلسه تعیین تعرفه غرفه‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهاریت تعرفه چهار دسته از ناشران خارجی به تصویب نهایی رسید.

در سومین جلسه شورای سیاست گذاری نمایشگاه کتاب تهران علی‌اکبر اشعری، محمد حمزه زاده، سید محمد بهشتی، رضا امیر خانی، محمد رضا توکل صدیقی، مسعود شهرام نیا، محمد سلگی، مهدی اسماعیلی راد و سید علی اصغر سید آبادی حضور داشتند.

کد خبر : ۳۰۵۵۹۶