خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس خبر داد:

امکان پرداخت آنی صدقه و کمک‌های مردمی فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۱۳

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس از فراهم شدن امکان پرداخت آنی صدقه و کمک‌های مردمی از طریق سامانه "آنی پرداخت نیکوکاری" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد بدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه جدید کمیته امداد سامانه "آنی پرداخت نیکوکاری" به صورت گسترده برای همه شهرستان ها و مراکز استان فعال شده و در این سیستم امکان واریز مستقیم وجوه و کمک‌های مردمی به حساب هر شهرستان مهیا شده که قابل بهره برداری است.

وی گفت: در این شیوه مشترکین و خیرین می‌توانند با شماره گیری #8877* از طریق تلفن همراه صدقات، پرداخت های نقدی و غیرنقدی و همچنین برای مشارکت در طرح های همسفر، شوق زیارت، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری و... به صورت مستقیم به زیرکد استان و شهرستان ورود و نسبت به پرداخت اقدام کنند و در این شیوه صدقات با سرعت و دقت بیشتری جمع آوری خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس افزود: صدقات و کمک‌های مردمی بخشی از نیازهای محرومین را در زمینه های درمان، مسکن، اشتغال، امورفرهنگی و جهیزیه را تامین می کند و کمیته امداد با جمع آوری این کمک های مردمی به صورت یک جا، هدفمند و اثربخش صرف امور محرومین و نیازمندان می کند.

وی با بیان اینکه صد در صد کمک‌های جمع آوری شده در هر منطقه صرف محرومین و نیازمندان همان منطقه می شود، تصریح کرد : هم اکنون صدقات در استان فارس به شکل سنتی، مکانیزه و الکترونیکی جمع آوری می شود و با برنامه‌ریزی های انجام شده در صورت مکانیزه شدن صندوق های صدقات ایمنی آن ها نیز بیشتر می شود.

بدری در پایان ضمن قدردانی از مردم نیک اندیش استان فارس که همواره یار و یاور محرومان و نیازمندان هستند، اظهار داشت: در حال حاضر 140 هزار خانوار بصورت دائم از خدمات و تسهیلات این نهاد در زمینه های مختلف بهره‌مند هستند و بیش از 550 هزار مشترک و خیر با این نهاد همکاری می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز