خبرگزاری کار ایران

سیدموسی موسوی در انتخابات مجلس از حوزه لامرد و مُهر ثبت نام کرد

سیدموسی موسوی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، صبح امروز سیدموسی موسوی از نمایندگان دوره نهم مجلس برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر ثبت‌نام کرد.

وی از یازدهمین داوطلبانی بود که باحضور در فرمانداری لامرد برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد و پس از ثبت‌نام در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوال‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

این نامزد انتخاباتی مجلس آینده در پاسخ به اینکه آیا باحضور شما و سیدمحسن علوی و غلام‌عباس زارعی، انشقاقی بین اصولگرایان رخ خواهد داد یا نه، افزود: شما با دیدگاه‌های بنده آشنا هستید، بله من از هرگونه وحدت، استقبال می‌کنم و به سهم خودم همه‌ تلاشم را به خرج می‌دهم.

همچنین این نامزد انتخاباتی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که دولت را چقدر موفق می‌دانید افزود: درخصوص دولت که زیبا‌ترین عبارت را رهبری دارند که دولت وسط گود اجراست و باید دولت را کمک کرد و تمام سیر کاری بنده و حضورم در مجلس در حمایت از دولت بوده است و این را می‌توان از جناب آقای ریاست جمهور و معاون رئیس جمهور و لاریجانی و تک تک وزرا پرسش کرد و آنها موسوی لامرد را به عنوان یکی از نمایندگانی که همواره دولت را کمک کرده، می‌شناسند.

وی خود را از موافقان برجام در مجلس عنوان کرد و گفت: وی در خصوص برجام تمام تلاش خود را به خرج دادم که این موضوع برجام به نتیجه برسد.

این نامزد انتخاباتی دهمین دوره مجلس در پاسخ به خبرنگار ایلنا، باتوجه به اینکه شما یکی از بزرگ‌ترین پشتوانه سیاسی خود یعنی دکتر علوی (وزیر اطلاعات) را با حضور سیدمحسن علوی (فرزند وزیر اطلاعات) از دست داده‌اید، با این اوصاف با آقای محسن علوی رقابت می‌کنید یا به نفع او کناره‌گیری می‌کنید، اظهار کرد: حاج آقا علوی که نقش آن در منطقه به لحاظ معنوی و توسعه عمران و آبادی برکسی پوشیده نیست و ارادت بنده را به حاج آقا علوی و همهٔ مردم به ویژه این بزرگوار را بیش از همه می‌دانند و در تمام مصادیق قابل اثبات است و آقای سیدمحسن علوی هم اراده فرمودند و وارد عرصه انتخابات شدند و اساسا انتخابات یعنی همین که هر روز می‌بینیم تعدادی ثبت‌نام می‌کنند و این بزرگوار هم وارد عرصه شدند و در واقع رای، رای مردم خواهد بود.

موسوی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که علت مخالفت‌های اخیر شما در خصوص تغییر و تحولات مدیران در حوزه انتخابیه چه بوده است، بیان کرد: من هیچ مخالفتی با تغییر مدیران شهرستان از اساس نداشته‌ام.

این خبرنگار با تاکید براینکه یه سری موارد مثل تغییر ریاست دانشگاه پیام نور مُهر، ریاست ارشاد مُهر و لامرد از سوی شما مشاهده شده است٬ به دریافت پاسخ خود از سوی این نامزذ انتخاباتی قانع نشد و موسوی در پاسخ به این خبرنگار گفت: ضوابط اجرایی مدیران اجرایی کاملا مشخص است، تعدادی از مدیران جا به جا و تعویض می‌شوند و این بحثی نیست که نماینده بخواهد روی آن تمرکز کند و در جایی اگر نماینده نقطه نظراتی داشته باشد حتما به مدیران منتقل و منعکس می‌کند و دیگر تصمیم با آنهاست و همانطور که می‌دانید ثقل توجه من و تمام وقت در اختیار طرح‌ها و پروژه‌ها و مطالبات مردم است و نماینده‌ای است که به اذهان و اعتراف دولت و مردم شریف کسی است که وقتش را به حواشی صرف نکرده است و درخدمت مردم است.

این نامزد انتخاباتی مجلس آینده همچنین گفت: 9 دی یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های نظام بود و خط بطلانی بر توطئه کشید لذا نه دی برای مردم ما و ملت شریف ایران ماندگار و پایدار است و این‌ها از خطوط قرمز نظام هستند که عزت ما و ارتقاء و اعتبار ما و حیثیت ما در گرو بحث ولایت فقیه است و هدایت ولی فقیه است و بدون تردید همهٔ نعمات و برکات ما به برکت اصل مترقی ولایت فقیه است.

کد خبر : ۳۳۲۷۶۶