خبرگزاری کار ایران

غلامعباس زارعی در گفت‌و گو با ایلنا

امیدواریم مورد اعتماد اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باشیم

غلامعباس زارعی از کاندیدای نمایندگی مجلس آینده در پاسخ به خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه شما در دوره قبل بخش اعظمی از آراء خود را از اصلاح‌طلبان گرفتید و آیا در این دور هم فکر می‌کنید که آراء اصلاح‌طلبان را بگیرید، افزود: اینگونه نبوده است که همه‌ اصلاح‌طلبان به بنده رای داده باشند و به همه‌ کاندیداها و از جمله کاندیدای پیروز هم رای دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، غلامعباس زارعی پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنفرانس خبری شرکت کرد و با سخنانی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که ایلنا ضمن امانت‌داری، مشروح گفت‌وگو خبرنگار ایلنا در این کنفرانس خبری را در ادامه آورده است.

غلامعباس زارعی 2

شما در دوره قبل بخش اعظمی از آراء خود را از اصلاح‌طلبان گرفتید و آیا در این دور هم فکر می‌کنید که آراء اصلاح‌طلبان را بگیرید؟

اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه لامرد و مهر در دور قبل ،کاندیدای واحد و با تابلو اصلاح‌طلبی نداشتند و به همین علت به صورت متفرقه و هرکدام یا هر جمعی به یکی از کاندیداها رای دادند و بخشی یا جمع کثیری از اصلاح‌طلبان هم به بنده رای دادند  با شناختی که از بنده داشتند به بنده رای دادند و ممنون و سپاسگزار آنان هستیم و به عنوان جمعیتی از مردم و شهروندان ایرانی که می‌بایست در انتخابات شرکت کنند نیز وظیفه خودشان دانستند و این وظیفه و تکلیف میهنی خود را انجام دادند و در انتخابات شرکت کردند و به کاندیدای مورد علاقه خودشان رای دادند و اینگونه نبوده است که همه‌ اصلاح‌طلبان به بنده رای داده باشند و به همه‌ کاندیدا و از جمله کاندیدای پیروز هم رای دادند.

یعنی در دور قبل ، درصد بیشتر آراء شما را اصلاح‌طلبان تشکیل ندادند؟

نمی‌شه گفت درصد بیشتر ولی جمع کثیری از اصلاح‌طلبان ما را مورد وثوق و اعتماد خودشان دیدند و با حسن نیت به بنده رای دادند و از همه آنان ممنون و سپاسگزارم.

آیا در این دور هم رای اصلاح‌طلبان را خواهید گرفت؟

احتمالا، بله ما ارتباطمان خوب است و از آنجائیکه نسبت به بنده شناخت دارند و سال‌ها در این منطقه مدیر بودم و مسئولیت داشتم و  امروز هم که وارد عرصه انتخابات شدم به درخواست مردم نجیب و شریف لامرد، نخبگان و دانشگاهیان و فرهیختگان وارد عرصه انتخابات شدم تا با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های متمادی دوران مسئولیتم بتوانم کماکان خدمتگزار کوچک و صادقی در خدمت مردم نجیب حوزه انتخابیه لامرد و مُهر باشم.

آیا با رقبای اصولگرای خود از جمله آقایان سیدمحسن علوی و دکتر سیدموسی موسوی و کاندیدای دیگر اصولگرایی که در روزهای آینده ثبت نام خواهند کرد به اجماع خواهید رسید؟

در مسائل سیاسی هیچ امری غیرممکن نیست.

جنابعالی جلسه‌ای را با سیدمحسن علوی داشته‌اید و آیا آن در راستای ائتلاف بوده است؟

وی بزرگواری کردند و زمانی‌که قصد کاندیداتوری داشتند به منزل ما تشریف آوردند و خبر حضورشان در عرصه انتخابات را اعلام کردند و ما هم برایشان آرزوی موفقیت و پیروزی کردیم.

باتوجه به کاندیدای جبهه اصولگرایی، چند درصد آرا جبهه اصولگرایی را می‌توانید در این دوره جذب کنید؟

ما امیدواریم همچون گذشته هم مورد وثوق اصولگرایان و هم مورد اعتماد اصلاح‌طلبان باشیم و با این اجماع امیدواریم که ان‌شاالله پیروز  و موفق در عرصه انتخابات باشیم.

به نظرتان چند درصد می‌توانید جذب کنید؟

حالا درصدش را نمی‌توان تخمین زد ولی ما برای پیروزی در عرصه انتخابات آمده‌ایم.

لازم به ذکر است غلامعباس(درویش) زارعی اهل شهر لامرد و از چهره‌های نزدیک به حضرت حجت‌ الاسلام والمسلمین علوی محسوب می‌شود و اکنون به عنوان مدرس در دانشگاه‌های آزاد اسلامی و غیرانتفاعی این شهر مشغول به تدریس است.

وی دارای تجربه بالا در زمینه اجرایی است و به عنوان اولین بخشدار بخش لامرد در دولت مهندس موسوی و همچنین فرمانداری در دولت دوم هاشمی رفسنجانی و نیز مدیرکلی امنیتی – انتظامی استانداری فارس در دولت محمود احمدی‌نژاد را در کارنامه دارد که بنابر نقل مستقیم خویش به عنوان یک فعال سیاسی اصولگرای سنتی و عضو حزب موتلفه اسلامی با مشی اعتدال شناخته می‌شود.

حضور وی در نهمین دوره انتخابات مجلس در رقابت با موسوی نماینده‎ کنونی و همشهری خویش، از ویژگی‌های این رقابت بود که از جهاتی موجب تقسیم آرا در سطح شهر لامرد شد.

کد خبر : ۳۳۲۱۷۱