خبرگزاری کار ایران

نخستین نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر ثبت نام کرد

بهرام طاهری: مجلسی می‌خواهیم که نمایندگان آن کلان‌نگر باشند

بهرام طاهری نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر گفت: ما مجلسی می‌خواهیم که نمایندگان آن کلان‌نگر باشند و منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی رجحان بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، بهرام طاهری پس از ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنفرانس خبری شرکت کرد و با سخنانی به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

وی با بیان سخنانی افزود: خرسندم از اینکه فرصتی نصیب شد تا با جمعی از بزرگان منطقه لامرد و مهر و خانواده معظم شهدا در فرمانداری شهرستان لامرد حضور پیدا کنیم و  برای امیر خطیر انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنم.

طاهری ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را سال  همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کرده‌اند و این شعاری است که تحقق آنرا در انتخاباتی که در پایان سال رقم خواهد خورد ،شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: انتخاباتی که یقینا به اتحاد و انسجام و همدلی و وفاق ملی کشور ما کمک شایانی خواهد کرد و یقینا اهتمام دو شهرستان ما هم در این مسیر  رقم خواهد خورد.

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر اظهار کرد: بایستی این انتخابات مبنایی باشد برای اینکه ما سرنوشت منطقه را رقم بزنیم و سرنوشتی که در گرو توسعه منطقه ما است  و آن چیزی که اشکال ایجاد کند در مسیر وفاق و همدلی از نظر حقیر مطرود است و همه ی تلاش‌هایی باید معطوف به این باشد که دولت و ملت با همدلی،کار خود را به پیش ببرند.

وی ادامه داد:ما نیازمند مجلسی هستیم که بسترساز تلاش دولت در مسیر سازندگی و در پیشبرد اهداف کلان نظام باشد و این پیشرفت مرهون زحمات رهبر معظم انقلاب است و تلاشها و کوشش‌هایی که مردم و مجموعه دولت‌مردان انجام می‌دهند.

طاهری بیان کرد: نیازمند مجلسی هستیم که بسترساز فعالیت‌های دولت در عرصه سیاست داخلی و خارجی باشد و خوشبختانه آنچه که شاهد هستیم توفیقاتی در عرصه سیاست خارجی  نصیب شده که در فضای پسابرجام ، دستاورهای مهمی برای مملکت و کشور به ارمغان خواهد آورد. لذا در این راستا ما نیازمند مجلسی هستیم که نمایندگان آن به دو وظیفه خود که وظایف تقنینی و نظارتی است از عهده این کار بر بیایند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مجلسی می‌خواهیم که نمایندگان آن کلان‌نگر باشند و منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی رجحان بگذارند و همچنین نیازمند مجلسی هستیم که نمایندگان آن به دانش حقوقی در کنار کار تخصصی که دارند به آن توجه کافی داشته و دارای چنین ویژگی باشند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهر اضافه کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که از پرداختن به حاشیه‌ها پرهیز کند و هرجا که حاشیه‌ها پرداخته شده نیز متاسفانه منافع ملی ما را هدف قرار داده و این وضعیت باید تغییر کند و معتقدم نماینده مجلس بایستی نگاه توسعه‌ای و عدالت محور داشته باشد و عدالت در عرصه‌های مختلف؛ چه در توزیع قدرت ،منزلت و ثروت و  بتواند به همه یکسان نگاه کند.

وی تصریح کرد: در منطقه ما فرقی نیست میان کسی که در دالمیزان زندگی می‌کند و کسی که در مُهر و زین الدین و علامرودشت و چاه ورز و همه‌ اینها مدنظرم است.

طاهری در خصوص هدفش از کاندیدا شدن گفت: در وهله اول هدفم از ورودم این است که پاسخی گفته باشم به دعوتی که مردم متدین شهرستان مُهر از این حقیر کردند که در این عرصه حضور پیدا کنم و در سال‌های گذشته هم چنین تاکیداتی بوده و اما در این سالها با تاکیدات بیشتر مردم و احساس کردم که آمادگی بیشتری دارم و وضعیت کشور هم به گفته مقام معظم رهبری در یک پیچ تاریخی قرار دارد و باید تلاشی کنیم و همه کمک کنند که کشور در مسیر صحیح خودش حرکت کند.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: از سویی منطقه ما از سرمایه انسانی بسیار وسیعی برخوردار است و امکانات خدادادی بسیار زیادی داریم  و اگراین دو را باهم تلفیق کنیم نیز می‌توانیم منطقه پررونق و آباد را داشته باشیم و بایستی تلاش کنیم که  نخبگان ما به حاشیه نروند و نخبگان جوان ما شایستگی آنرا دارند که  در مجموعه استانی و کشوری هم می توانند ظهور و بروز پیدا کنند.

این نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما باید نمایندگانی داشته باشیم که شهامت و جرات سخن گفتن داشته باشند و به ویژه از حقوق ملت و هم مردم منطقه دفاع کنند و به همین علت قدم در این عرصه گذاشتم و همه‌ی نامزدهای انتخاباتی برای بنده قابل احترام هستند و در کنار آنها رقابتی سالم خواهیم داشت.

لازم به ذکر است بهرام طاهری از بخش اسیر شهرستان مُهر؛ متولد ۱۳۴۵، دیپلمات با سابقه وزارت امورخارجه و معاون کنونی بخش برنامه ریزی و تدوین استراتژی روابط خارجی ایران با کشورهای حوزه مشترک‌المنافع این وزارتخانه، دارای دکترای روابط بین الملل از دانشگاه خوارزمی تهران با ثبت نام در پی آن است تا بخت خود را این بار در عرصه انتخابات مجلس دهم بیازماید.

کد خبر : ۳۳۱۱۱۶