کد خبر: 149916 A

در نمایندگی‌های ایساکو؛

سیستم جدید نوبت دهی پذیرش خودروها با هدف افزایش رضایت مشتریان و نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو راه اندازی شد.

مدیر عامل ایساکو امکان کنترل تقویم و شیفت‌های کاری برای ذی‌نفعان و عدم تداخل زمانی در پذیرش را از دیگر مزایای سیستم جدید نوبت دهی ذکر کرد و گفت: هنگام ثبت درخواست پذیرش توسط نمایندگی‌ها و مرکز تماس با وارد کردن شماره شاسی خودرو، به صورت خودکار سیستم، نوع خودرو را تشخیص می دهد و در صورتی که گازسوز، اتوماتیک و یا دارای شرایط خاص پذیرش در نمایندگی‌های منتخب باشد، به آن نمایندگی‌ها هدایت می‌کند.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: این طرح به صورت آزمایشی و با موفقیت در استان‌های مازندران، گیلان و سمنان اجرا شده و در تهران نیز کلید خورد.

نمکین سهولت دسترسی به آن توسط کلیه افراد مرتبط با خودروهای تحت برند ایران‌خودرو، اعم از مشتریان، نمایندگی‌ها و مرکز تماس را مهم‌ترین مزایای این سیستم ذکر کرد و گفت: به این ترتیب با دسترسی به اینترنت در هر موقعیت مکانی به راحتی می‌توان از تمامی نمایندگی‌های سراسر کشور برای دریافت خدمات و پذیرش اینترنتی نوبت گرفت.

مدیر عامل ایساکو امکان کنترل تقویم و شیفت‌های کاری برای ذی‌نفعان و عدم تداخل زمانی در پذیرش را از دیگر مزایای این سیستم ذکر کرد و گفت: هنگام ثبت درخواست پذیرش توسط نمایندگی‌ها و مرکز تماس با وارد کردن شماره شاسی خودرو، به صورت خودکار سیستم، نوع خودرو را تشخیص می دهد و در صورتی که گازسوز، اتوماتیک و یا دارای شرایط خاص پذیرش در نمایندگی‌های منتخب باشد، به آن نمایندگی‌ها هدایت می‌کند. پس از ثبت درخواست و شماره تلفن، پیامک تاییدیه از طرف سیستم برای مشتری ارسال می‌شود.

وی در ادامه افزود: امکان گزارش‌گیری از تمامی مراجعات یک خودرو با جست و جو بر اساس شماره شاسی و شماره پلاک وجود دارد. همچنین رتبه‌بندی کیفی نمایندگی و کنترل ظرفیت آزاد آن و همچنین کاهش چشم‌گیر زمان نوبت‌گیری از دیگر مزایای این سیستم بر شمرده شده است.

مدیرعامل ایساکو از مشتریان خواست برای دریافت خدمات جدید به سایت شرکت ایساکو به نشانی www. isaco. ir مراجعه کنند.

سیستم نوبت دهی اینترنتی راه اندازی شد
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر