کد خبر: 187833 A

سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت:

«از ۲۶ تیرماه کلیه واردکنندگان موظف شده‌اند با توجه به میزان سوخت مصرفی خودروهای وارداتی، خودرو فرسوده اسقاط کنند.»

سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اشاره به اینکه کنسرسیوم مراکز اسقاط و واردکنندگان خودرو تنها مبادی جمع‌آوری خودروهای فرسوده نیست، تاکید کرد: این کنسرسیوم انحصاری نیست.

به گزارش ایلنا، محمد حیدری پاشاکی افزود: لازم به توجه است فرایند اسقاط فقط در مراکز اسقاط مجاز که تحت نظارت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت فعالیت می‌کنند انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به مراجعه مستقیم واردکنندگان به مراکز اسقاط سراسر کشور گفت: این امکان وجود دارد تا واردکنندگان به ۱۲۶ مرکز سراسر کشور مراجعه کنند و در صورتی که با قیمت و شرایط بهتری مواجه شدند همکاری کنند.

سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تاکید کرد: انحصاری برای این کنسرسیوم در نظر گرفته نشده است این کنسرسیوم بعنوان بخش خصوصی و در کنار تمامی مراکز اسقاط در این طرح همکاری دارند.

حیدری پاشاکی هدف از تشکیل این کنسرسیوم را آشنایی و دسترسی راحت‌تر واردکنندگان اعلام کرد و افزود: قیمت و کنترل بازار از مواردی است که این کنسرسیوم دنبال می‌کند که به صورت عادلانه و متعارف انجام شود.

سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور پیش‌بینی کرد که کنسرسیوم‌های دیگری از تشکل‌های واردکنندگان و مراکز اسقاط به این جمع اضافه خواهند شد.

حیدری با اشاره به پایان مهلت یک ماهه به واردکنندگان خودرو گفت: از ۲۶ تیرماه کلیه واردکنندگان موظف شده‌اند با توجه به میزان سوخت مصرفی خودروهای وارداتی، خودرو فرسوده اسقاط کنند.

بخش خصوصی حمل و نقل خودرو خودرو فرسوده ستاد سوخت مدیریت موظف واردکنندگان اسقاط
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر