خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تجمع در مکان‌های تعیین شده نیاز به اخذ مجوز دارد/ مطالبات مردم باید شنیده شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۸۲۸

استاندارن تهران در خصوص تعیین مکان‌هایی از سوی دولت برای بیان مطالبات، گفت: باید مشخص شود افراد برای چه در این مکان‌ها می‌خواهند حضور پیدا کنند؟ قصد بازگو کردن چه مطلبی را دارند و چه کسانی می‌خواهند در آن شرکت کنند؟

محمد حسین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباه تعیین مکان‌هایی در تهران برای بیان اعتراضات و مطالبات شهروندان از سوی دولت، گفت: دولت یک مصوبه‌ای را اعلام کرده است که بر اساس آن در محل‌هایی مردم می‌توانند مطالبات و خواسته‌های خود را بیان کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: مردم به هر حال مطالبات ، حرف‌ها، خواسته‌ها و سخن‌هایی دارند که باید شنیده شود.

وی در خصوص تجمع در مکان‌هایی که از سوی دولت تعیین شده است، عنوان کرد: کسانی که قصد تجمع در این مکان‌ها  و بیان مطالبات و خواسته‌های خود را دارند، باید اجازه بگیرند، بدون داشتن مجوز این کار خلاف است؛ باید مشخص شود افراد برای چه در این مکان‌ها می‌خواهند حضور پیدا کنند؟ قصد بازگو کردن چه مطلبی را دارند و چه کسانی می‌خواهند در آن شرکت کنند؟

مقیمی ادامه داد: مردم باید نظرات‌شان را اعلام کنند، اگر ایراد و یا مشکلی مشاهده می‌کنند باید آن را مطرح کنند، لازم است حرف‌شان به دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مدیران منعکس شود و مشکلی هم نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز