خبرگزاری کار ایران

بقایی در جمع خبرنگاران:

فشردگی جلسات دادگاه امکان دفاع را از ما گرفته است/ جلسه بعدی شنبه برگزار می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۸۳۸

معاون رییس دولت دهم از فشردگی جلسات رسیدگی به پرونده‌اش انتقاد کرد و گفت: فشردگی جلسات امکان دفاع را از ما گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید بقایی در پایان چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده‌‌اش در شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران با بیان اینکه در جلسه امروز درباره دانشگاه ایرانیان صحبت شد، گفت: در این جلسه اثبات کردیم نهاد ریاست جمهوری اسناد کذب ارایه کرده و بی جهت به دولت قبل اتهام زده است و در این راستا مستندات خود را ارائه کردیم.

وی با بیان اینکه جلسه بعدی رسیدگی به شنبه آینده موکول شد، اظهار کرد: فشردگی جلسات امکان دفاع را از ما گرفته است و باعث می‌شود این ابهام به وجود بیاید که آیا رای از پیش صادر شده است و اینها تشریفات ظاهری است.

بقایی تاکید کرد: چه ضرورتی دارد که جلسه امروز چهارشنبه باشد و جلسه بعدی شنبه؟ چگونه در این فرصت کوتاه مستندات خود را ارایه کنیم؟ هرچند دفاعیات ما کامل است.

معاون رییس دولت دهم با اشاره به اتهام مربوط به برداشت‌های غیرقانونی در دانشگاه ایرانیان خاطرنشان کرد: به ما اتهام می‌زنند که برداشت‌ها غیرقانونی بوده است در حالی که این برداشت‌ها بر اساس مصوبه دولت بوده است و بنده هیچ دستوری ندادم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز