خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی:

اجازه دهید جوانان به صحنه بیایند/ حرف مردم باید شنیده شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۳۷

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان تاکید کرد: اجازه دهید جوانان به صحنه بیایند و آنها را جدی گرفته و پشتیبانی کنید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد محمدی نوری در دومین کنگره این جمعیت گفت: در سال گذشته زمستان ۹۵ درگذشت آیت‌‌الله هاشمی بزرگترین دردی بود که در دهه اخیر بر ما وارد شد و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی جای خالی این بزرگوار احساس می‌‌شود.

وی با اشاره به پیروزی داعش اظهار داشت: امیدوارم نسل داعش بر روی زمین باقی نماد چه برسد به اینکه در جهان اسلام باشد. 

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با انتقاد به عدم حضور مسئولان دعوت شده به این کنگره خواستار اعتماد به جوانان شد و تصریح کرد: اجازه دهید جوانان به صحنه بیایند و آنها را جدی گرفته و پشتیبانی کنید.

محمدی نوری با اشاره به تجمعات اعتراضی در هفته‌‌‌های اخیر خاطرنشان کرد: حق با مردم بود شکی نیست اما روش اعتراض درست نبود و انتظار داریم مردم با قدری سعه صدر برخورد کنند اما در عین حال حرف مردم باید شنیده شود. مطالبات مردم به حق بود و بعد از ۴۰ سال بنا نیست بنشینیم و اشکالات مختلفی را بینیم و در عین حال سفره‌های کم‌رنگ مردم ما را رنج دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز