خبرگزاری کار ایران

ظریف پیش از ترک مسکو:

جامعه بین‌الملل خروج آمریکا از برجام را نمی‌پذیرد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۷۳۹

وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: به نظر نمی‌رسد که خروج آمریکا از برجام از سوی سایر اعضای جامعه بین‌الملل پذیرفته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، محمدجواد ظریف پیش از ترک مسکو به مقصد بروکسل در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در دیدار با سرگئی لاوروف درباره تصمیم احتمالی ترامپ مبنی بر خروج از برجام و تهمیدات لازم در برابر آن مذاکره‌ای صورت گرفت، گفت: همه بر این موضوع تاکید دارند که ضروری است آمریکا به تعهدات خو‌عمل کند.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: آمریکا همچون سایر اعضای برجام موظف است به تعهدات چند جانبه خود پایبند باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آمریکا در حال حاضر شرایط خروج از برجام را دارد، اظهار کرد: از نظر بین‌المللی به نظر نمی‌رسد که خروج آمریکا از برجام از سوی سایر اعضای جامعه بین‌الملل پذیرفته باشد. البته ما چند هفته پیش شاهد بودیم که امریکا اقدام دیگری کرد که کل دنیا آن را رد کرد و آن پذیرفتن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بود.

ظریف در مورد کتاب «آتش و خشم» که درباره شخصیت ترامپ نوشته شده است، گفت: شخصیت آقای ترامپ به ما مربوط نیست. آنچه که به ما مربوط است رفتار سیاسی دولت امریکا است. شخصیت آقای ترامپ به مردم آمریکا مربوط است.

 

حجم ویدیو: ۱۷.۴۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز