خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

آمادگی کامل در برابر زلزله داریم/ مناطق تهران را بین ۲۲ استان تقسیم کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۵۰۲

وزیر کشور با بیان اینکه برای زلزله آمادگی کامل داریم، تاکید کرد: مقرر شد ۲۲ منطقه تهران را بین ۲۲ استان تقسیم کنیم و با شهردار هماهنگ کردیم تا در همه استان‌ها در مناطق امکانات، انبار و سوله‌ها و محل استقرار نیروها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با توجه به زلزله شب گذشته تهران، گفت: در اینگونه مواقع سارقان سوءاستفاده کرده و ممکن است سرقت انجام گیرد که باید به این نکته توجه شود.

وی با بیان اینکه ما اطلاع‌رسانی مردم را دقیق انجام می‌دهیم،‌ اظهار داشت: مردم باید تنها به اطلاعات رسمی توجه کنند و باید در این مواقع همه دست به دست هم داده و مدیریت کنیم.

وزیر کشور با اشاره به ترافیک پس از زلزله تهران تصریح کرد: قطعا اگر شرایط خاص پیش بیاید کار خدمات‌رسانی با مشکل مواجه می‌شود.

رحمانی فضلی درباره اینکه چند درصد آمادگی برای زلزله در تهران دارید، خاطرنشان کرد: ما آمادگی کامل داریم و مقرر شد که ۲۲ منطقه تهران را بین ۲۲ استان تقسیم کنیم و با شهردار هماهنگ کردیم تا در همه استان‌ها در مناطق امکانات انبار و سوله‌ها و محل استقرار نیروها مشخص شود تا در شرایط لازم اگر نیاز بود استانها بتوانند با کمترین مشکل و در کمترین زمان خدمت‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه باید ضریب کمک‌رسانی به تهران را بالا ببریم،‌ ابراز داشت: امیدواریم اتفاق خاصی نیفتد و امروز هم با متخصصان امر زلزله جلسه‌ای در وزارت کشور برگزار می ‌شود که دقیقا آخرین وضعیت را مطرح می‌کنیم تا بتوانیم در تصمیم گیری‌هایمان لحاظ کنیم.

وزیر کشور از برگزاری مانور امداد و نجات حوادث غیرمترقبه در تهران جهت افزایش ضریب عملکرد استان‌ها در کمک‌رسانی به تهران در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: امروز در وزارت کشور جلسه‌ای با متخصصان زلزله برگزار می‌شود تا آخرین وضعیت کشور مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم تصمیم دقیقی در این زمینه اتخاذ کنیم.

رحمانی فضلی درباره وضعیت بررسی لایحه جامع انتخابات یادآور شد: این لایحه هم‌اکنون در حال بررسی در کمیسیون سیاست داخلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز