خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

امیدوارم از روز شنبه کلاس‌ها در مناطق زلزله‌زده تشکیل شود/ درمان روانی دانش‌آموزان آسیب‌دیده در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۲۰

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:در حال ارسال کانکس به مناطق زلزله‌زده هستیم. امیدوارم از روز شنبه کلاس‌ها تشکیل شود اما روحیه مردم خیلی برای این کار آماده نیست که امیدواریم با راه‌اندازی کلاس‌های درس امید و نشاط به این مناطق بازگردد.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی درباره نوسازی مدارس آسیب‌دیده از زلزله گفت: نوسازی را شروع کردیم و از روز شنبه در مدارسی که امکان استفاده است، کلاس‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانید که در برخی از مدارس، مردمی که از زلزله آسیب دیده‌اند اسکان پیدا کرده‌اند و چادر زده‌اند که امکان استفاده از آنها نیست.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: البته در حال ارسال کانکس به این مناطق هستیم. امیدوارم از روز شنبه کلاس‌ها تشکیل شود اما روحیه مردم خیلی برای این کار آماده نیست که امیدواریم با راه‌اندازی کلاس‌های درس امید و نشاط بازگردد.

بطحایی درباره اقدامات روان پزشکی برای دانش آموزان گفت: در خصوص بحث اقدامات روان‌شناسی باید بگویم گروهایی به منطقه اعزام شده‌اند و کارهای درمانی در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز