خبرگزاری کار ایران

در دیدار دبیرکل خانه کارگر با وزیر ارتباطات مطرح شد؛

محجوب: امیدوارم مسائل مربوط به کارگران مخابرات حل و فصل شود/ آذری جهرمی: خدمت به کارگران را جزو افتخارات خود می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۱۳

دبیرکل و جمعی از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر عصر امروز با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب به همراه جمعی از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر عصر امروز با محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت وگو کردند. 

در این دیدار، دبیرکل خانه کارگر ضمن تبریک به آذری جهرمی برای تصدی مسئولیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما سنتی بر این مبنا داریم که در هفته دولت به دیدار مسئولان عالی اجرایی و وزرا رفته و ضمن تبریک به آنها راهکارها و نقطه نظرات‌مان را به مسئولان منتقل می‌کنیم. 

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم توجه شما نسبت به مسائلی که مورد توجه سیدمحمود واعظی بود، افزایش یابد، اظهار داشت: خانه کارگر وظیفه و هدف خود را حمایت از کارگران می‌داند. یکی از مسائل جامعه کارگری که در حوزه کاری شماست، مسائل مربوط به کارگران مخابرات است که امیدواریم مسائل آنها در دوره شما حل و فصل شود. 

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگران شرکت مخابرات خواسته‌ها و درخواست‌هایی داشتند که به مطالبات آنها پاسخ داده نشد. عدم پاسخگویی به خواسته‌های آنها و عدم رسیدگی به وضعیت‌شان، موجب شد تا کارگران شرکت مخابرات اعتراضاتی داشته باشند و در چند مقطع دست به تجمع بزنند اما به جای رسیدگی به خواسته‌هایشان با آنها برخورد شد و این در حالی است که برخورد اثر کوتاه‌مدت دارد. 

محجوب با ابراز امیدواری بر یکسان‌سازی حقوق کارگران و کارمندان تصریح کرد: ما انتظار داریم تا دولت در راستای متعادل کردن و یکسان‌سازی میان کارکنان اقدام کند و شرایط خوبی را برای کارگران مهیا سازد. 

او در ادامه به تشریح مشکلات کارگران شرکت مخابرات ایران پرداخت و خواسته‌های کارگران را حداقلی دانست. 

دبیرکل خانه کارگر با تقدیر از خدمات سیدمحمود واعظی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: آقای واعظی در دوران وزارت خود، زحمات بسیاری کشیدند. ایشان فرد دلسوزی بودند و اقدامات خوبی را برای ارتقای خدمات وزارت ارتباطات انجام دادند. 

محجوب با اشاره به تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط محمدجواد آذری جهرمی ابراز داشت: همه گروه‌ها و جناح‌ها از لزوم جوان‌گرایی دولت سخن می‌گفتند و هنگامی که آقای رئیس‌جمهور، آقای جهرمی را معرفی کردند، چپ و راست ایشان را زدند. با این حال، امیدوار هستم آقای جهرمی در این سمت موفق باشند. 

وی افزود: یکی از اقداماتی که باید از سوی شما صورت بگیرد، آن است که انحصار رگولاتوری را در وزارت ارتباطات خارج کنید. ما با انحصار رگولاتوری به ویژه از سوی بخش خصوصی مخالفیم. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تشریح خدمات و اقدامات خانه کارگر پرداخت و بیان کرد: حدود دو میلیون و ۱۴۰ هزار نفر به صورت مستقیم عضو خانه کارگر هستند و از خدمات رایگان ما استفاده می‌کنند. 

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این دیدار، ضمن اشاره به سوابق آشنایی خود با محجوب یادآور شد: از جمله ویژگی‌های آقای محجوب، افتادگی، فروتنی و پیگیر امور بودن ایشان است. ایشان سال‌ها نماینده مجلس و دبیرکل خانه کارگر بوده‌اند اما همیشه فروتن و افتاده بوده‌اند. صراحت و دلسوزی از ویژگی بارز ایشان است. 

وی با یادآوری سوابق خانوادگی خود عنوان کرد: من کارگرزاده هستم و خود نیز در مقاطع مختلف کارگری کرده‌ام و خدمت به کارگران را جزو افتخارات خود می‌دانم و در این چارچوب از هیچ تلاشی برای حل مشکلات کارگران فروگذار نخواهم بود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز