خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

رای بالای نمایندگان به وزرا بیانگر فراجناحی‌ بودن کابینه است/ دولت با استفاده از سرمایه رای اعتماد مجلس، وعده‌های خود را محقق کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۳۰۰

مهرعلیزاده گفت: رای اعتماد مجلس به وزرا سرمایه بسیار خوبی برای دولت است. امیدواریم که دولت بتواند از این سرمایه به نحو مطلوب استفاده کند تا وعده‌هایی که به مردم داده است را محقق کند.

محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به رای اعتماد مجلس به ۱۶ وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور گفت: مجلس با دولت خیلی همکاری کرد و رای اعتماد وسیعی به کابینه داد و تعداد موافقان خیلی زیاد بود.

او با بیان اینکه رای بالای نمایندگان به وزرا بیانگر فراجناحی‌ بودن کابینه است، افزود: رای اعتماد مجلس به وزرا سرمایه بسیار خوبی برای دولت است. امیدواریم که دولت بتواند از این سرمایه به نحو مطلوب استفاده کند تا وعده‌هایی که به مردم داده است را محقق کند.

مهرعلیزاده درباره رای وزیر ارتباطات، گفت: نمایندگان حسن اعتمادشان را واقعا نشان دادند البته جهرمی یک وزیر جوان است  که مورد رای اعتماد نمایندگان واقع شد و فکر می‌کنم آن انتظاری که مردم از دولت و روحانی داشتند که از جوانان هم استفاده کند در دو مورد مانند سازمان گردشگری و وزارت ارتباطات به اجرا در آمد و امیدواریم در آینده و در دولت‌های بعد بیشتر شاهد اعتماد به جوانان باشیم.

او درباره رای بالای وزیر کشور گفت: رای یعنی رضایت. وقتی که بالاترین رای را آوردند یعنی همه جناح‌های موجود در مجلس از عملکردشان راضی بودند.

مهرعلیزاده درباره اینکه ارزیابی شما از عدم رای مجلس به بیطرف  وزیر پیشنهادی نیرو چیست، گفت: ایشان در دفاع از خود خیلی موفق نتوانست برنامه‌هایش را ارائه کند و بخشی هم شاید مربوط به این باشد که گروهی تصمیم گرفتند به  او رای ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز