خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون نمایندگان ولایی از معرفی امیرحاتمی به‌‎عنوان وزیر دفاع استقبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۱۶

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این فراکسیون از گزینه پیشنهادی دولت دوازدهم در وزارت دفاع استقبال می‌کند.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی امروز صبح در نشستی با امیر سرتیپ امیر حاتمی که به‌عنوان گزینه احتمالی پیشنهادی دولت برای وزارت دفاع مطرح شده، تشکیل جلسه داد تا در جریان برنامه‌ها و نقطه‌نظرات او قرار گرفت. 

او یادآور شد: با توجه به سابقه درخشان امیر حاتمی، فراکسیون نمایندگان ولایی نسبت به حضورش در وزارت دفاع استقبال می‌کند. 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین درباره نحوه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در این فراکسیون گفت: قرار است کمیته‌های فراکسیون نمایندگان ولایی شاخصه‌های انتخاب وزرا را در هر حوزه تعریف کنند تا براساس آن شاخصه‌ها، صلاحیت وزرا مورد بررسی قرار گیرد. 

نقوی حسینی در پایان تصریح کرد: تلاش فراکسیون نمایندگان ولایی این است که با برگزاری جلسات جداگانه با حضور همه وزرای پیشنهادی برای استماع نقطه‌نظرات و برنامه‌های آنها نسبت به بررسی صلاحیت این افراد برای تصدی پست‌های وزراتی اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز