کد خبر: 518572 A

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس، از سامانه دریافت شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی رونمایی کرد.

به گزارش ایلنا، سامانه الکترونیکی دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی به منظور سهولت در ثبت، پیگیری و بررسی شکایات مردمی توسط امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

خجسته با اشاره به رونمایی سامانه الکترونیکی دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری، گفت: این سامانه با هدف ارتقای نظام سلامت و مقابله با فساد اقتصادی و اداری سامانه دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس رونمایی شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، افزود: این سامانه به صورت تحت وب طراحی شده که دسترسی به پروسهٔ ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایت‌ها را به آسانی برای همگان بر بستر شبکه اینترنت فراهم می‌سازد.

وی با تاکید بر اینکه هدف از راه اندازی این سامانه برقراری ارتباط با بدنه جامعه و مردم برای آگاهی از مفاسد اقتصادی و اداری است، ادامه داد: اطلاعات طرح شده از سوی مردم نزد اعضای فراکسیون محفوظ است و مردم می‌توانند تمامی اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند، تا بحث مفاسد اقتصادی و اجتماعی تعیین و تکلیف شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امکان ثبت و پیگیری شکایت برای عموم مراجعه کنندگان شاکی از مفاسد اقتصادی و اداری فراهم است، تصریح کرد: به جهت تسهیل در روند طرح و پیگیری شکایت، در زمان طرح شکایت حوزه و موضوع شکایت مطرح شده تعیین و ثبت می‌شود.

لازم به ذکر است که سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی http: //zedefesad. parliran. ir جهت ثبت شکایات در دسترس می‌باشد.

امیر خجسته
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر