خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای توسط وزارت کشور مطرح شد؛

اعلام زمان‌بندی برگزاری انتخابات نمایندگان دبیرکل احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۷۸۸

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب، در اطلاعیه‌ای زمان‌بندی برگزاری انتخابات دو نفر نماینده دبیران کل احزاب ملی و استانی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است: 

پیرو فراخوان مورخ ۱۰/۴/ ۱۳۹۶ در پرتال وزارت کشور و رسانه‌های عمومی و منتشر شده در شماره ۶۵۳۴ مورخ ۱۳ /۴/ ۱۳۹۶ روزنامه ایران و شماره ۲۱۹۷ مورخ ۱۳/ ۴/ ۱۳۹۶ روزنامه وطن امروز در خصوص فرایند و زمان برگزاری انتخابات دو نماینده دبیران کل احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ به اطلاع همه دبیران کل محترم احزاب دارای پروانه فعالیت از کمیسیون مذکور می‌رساند:

۱- جلسه انتخاب یک نفر نماینده دبیران کل احزاب استانی در روز پنجشنبه مورخ ۱۲ /۵/ ۱۳۹۶ در سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور برگزار می‌گردد. شروع برنامه راس ساعت ۸ صبح است. 

۲- جلسه انتخاب یک نفر نماینده دبیران کل احزاب ملی در روز جمعه مورخ ۱۳ /۵/ ۱۳۹۶ در محل سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور برگزار می‌گردد. شروع برنامه راس ساعت ۸ صبح است. 

۳- سمت دبیرکلی حزب قائم به شخص بوده و قابل توکیل به غیر نیست و دبیران کل (اعم از نامزدها و سایر دبیران کل جهت رای دادن) باید شخصاً در جلسه انتخابات شرکت نمایند. 

۴- حضور دبیران کل محترم احزاب در جلسه انتخابات و دادن رای منوط به داشتن معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه و شناسنامه یا کارت ملی است و در صورت عدم ارائه مدارک مذکور از ورود افراد به جلسه انتخابات و رای دادن آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز