خبرگزاری کار ایران

نوبخت در نشست خبری:

مطمئنیم اگر فریدون، برادر روسای قوای مقننه و قضاییه هم بود همین‌گونه رفتار می‌شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۷۲۲

سخنگوی دولت تاکید کرد: امیدواریم قضات ما بر پایه عدالت رفتار کنند و وقتی برادر ریی‌ جمهور را مورد بازحویی و تخقیق قرار می‌دهند موجب قوت ماست که اگر برادر روسای قوه قضاییه و مقننه باشند هم این گونه رفتار می‌کنند، چون قوه قضائیه ما مستقل است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره احضار برادر رییس جمهور گفت: از سال‌های قبل مطالبی را پیرامون آقای فریدون مطرح می‌کردند، چون رییس جمهور به تمکین قانون معتقد هستند ایشان(حسین فریدون) هم برای پاسخ گویی به مراجع می‌کردند، در آخرین مرحله قراری را صادر کردند که رقم بالایی بود و در آن وقت شب امکان محیا کردن نبود که با کمک دوستان ایشان خانه‌های این افراد وثیقه قرار گرفت و مبلغ وثیقه تامین شد.

او خاطر نشان کرد: امیدواریم قضات ما بر پایه عدالت رفتار کنند و وقتی برادر ریی‌ جمهور را  مورد بازحویی و تخقیق قرار می‌دهند موجب قوت ماست که اگر برادر روسای قوه قضاییه و مقننه باشند هم این گونه رفتار می‌کنند، چون قوه قضائیه ما مستقل است.

سخنگو دولت ادامه داد: ممکن است سوال شود این چه عددی برای وثیقه است از من سوال نکنید از کسی که قرار صادر کرده است بپرسید.

او خاطر نشان کرد: دولت به قوه قضاییه احترام می‌گذارد. اینکه فرد سالمی هنگام بازجویی این گونه می‌شود باید از مسئولان سوال شود. ما اعتماد و اطمینان به قوه قضاییه داریم و امیدوارم با نگرش سیاسی به مساله ورود نکنند.

نوبخت افزود: باید مراحل پیگیری مشخص شود تا افراد بدانند که چه باید انجام دهند تا این گونه  سلامتی خود را از دست ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز