خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه شورای عالی سیاستگذاری:

انتخابات ۹۶ نشان داد اصلاحات بیش از گذشته زنده و پایدار است

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۲۵

عضو هیات رییسه شورای عالی سیاستگذاری گفت: امروز اصلاحات در شرایطی است که از بیرون نمی‌توان به آن آسیب زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست هم‌اندیشی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با شوراهای اصلاح‌طلبان استان‌ها و منتخبان شوراهای اسلامی مرکز استان هم‌اکنون در حال برگزاری است.

در این نشست محمدرضا عارف، زهرا صدراعظم نوری، احمد مسجدجامعی، شهربانو امانی، حجت نظری، ابراهیم امینی، محسن هاشمی و سایر چهره‌های شورای و عالی اصلاح‌طلب حضور دارند.

زهرا صدراعظم نوری عضو هیات رییسه شورای عالی سیاست‌گذاری و منتخب شورای پنجم در ابتدای نشست ضمن تقدیر و تشکر از همه حاضران گفت: انتخابات ۹۶ نشان داد اصلاحات بیش از گذشته زنده و پایدار است و امروز به بلوغ رسیده و تفکر اصلاح‌طلبی در رفتار تجلی یافته است. تجربه‌های تلخ سال‌های ۸۴ و ۸۸ امروز با عقلانیت به نتیجه خوبی انجامید و منجر شد به موفقیت‌های بزرگی در سال‌های ۹۲، ۹۴ و ۹۶ برسیم.

صدراعظم‌نوری موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات را در سایه رهبر معنوی این جریان سید محمدخاتمی دانسته و گفت: در حال حاضر توانسته‌ایم وحدت ارزشمندی را خلق کنیم و شاهد هستیم تعامل بیشتری میان اصلاح‌طلبان و توده مردم برقرار شده است. همچنین در شورای عالی سیاستگذاری با رهبری محمدرضا عارف و با همکاری همه توانستیم به نتایج خوبی برسیم. بر این نکته تاکید دارم که رهبری عارف بر شورای عالی سیاستگذاری همواره با تاکید بر اخلاق بوده است.

عضو هیات رییسه شورای عالی سیاستگذاری ادامه داد: امروز اصلاحات در شرایطی است که از بیرون نمی‌توان به آن آسیب زد. امیدواریم با همکاری و روحیه تعامل این اختلافات را کنار بزنیم و شاهد روندی هستیم که از سال ۹۲ آغاز شد و نتایج آن را امروز شاهد هستیم و امیدواریم بتوانیم درسال ۹۸ و ۱۴۰۰ نیز شاهد پیروزی بزرگی باشیم.

این عضو منتخب مردم در شورای پنجم با تشکر از اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها و استان‌ها خاطرنشان کرد: کمبود برخی امکانات مانع فعالیت اصلاح‌طلبان نشد و ثمره تلاش آن‌ها را می‌توانیم دو موفقیت بزرگ یعنی پیروزی روحانی و اکثریت اصلاح‌طلبان در شورای شهر ببینیم. براساس آمار اصلاح‌طلبان توانستند در مراکز استان‌ها ۵۶ درصد کرسی‌های شورای شهر را به دست آورند. یعنی ۱۸۷ نفر اصلاح‌طلب به شورای شهرهای مرکز استان راه یافته‌اند. در این میان اصولگرایان فقط ۲۶ درصد کرسی‌ها را تصاحب کرده‌اند و ۲۰ درصد باقی نیز برای افراد مستقل است و در حال حاضر امیدواریم که با روحیه مدارا دوستان مستقل را نیز همراهی کنیم.

او ادامه داد: اصولگرایان فقط در یک استان رای مطلق آوردند و در ۱۸ استان اکثریت اعضای شورای شهر با اصلاح‌طلبان است. در این شرایط شورا‌ها در بدنه دولت با یکدیگر همراهند و می‌توانیم بیش ازپیش به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز