خبرگزاری کار ایران

منصوری در همایش فصلی خانه احزاب:

قانون احزاب بسیاری از فعالان سیاسی را گوشه‌نشین کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۱۸

منصوری تاکید کرد: فعالیت حزبی در کشور ما با مشکل مواجه است، من به عنوان کسی که دو دهه است فعالیت حزبی می‌کنم و قانون احزاب را نیز مطالعه کردم، می‌گویم این قانون بسیاری از فعالان را گوشه‌نشین کرده است. باید اصلاحاتی در آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آذر منصوری در همایش فصلی خانه احزاب عنوان کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه برگ زرین دیگری بود بر ملتی آگاه و صبور که نشان دهند میزای، رای ملت است.

او افزود: انتخابات نه تنها به معنای تعیین سرنوشت است بلکه رویکرد نهادهای مردم‌سالاری است و خروجی صندوق‌ها نه تنها آینده چهار سال را تعیین می‌کند بلکه آینده کشور را در دست دارد.

عضو حزب اتحاد ملت ایران تاکید کرد: انتخابات به معنای توسعه متوزان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است، توسعه سیاسی نقش  احزاب در پسا انتخابات و پیش از انتخابات را مشخص می‌کند. احزاب در بزنگاه می‌توانند انتخاب مردم را آگاهانه کنند و فعالیت نامزدها را هدفمند کند.

منصوری تاکید کرد: فعالیت حزبی در کشور ما با مشکل مواجه است، من به عنوان کسی که دو دهه است فعالیت حزبی می‌کنم و قانون احزاب را نیز مطالعه کردم، می‌گویم این قانون بسیاری از فعالان را گوشه‌نشین کرده است. باید اصلاحاتی در آن انجام شود و صدور پروانه فعالیت احزاب و باطل کردن آن و همچنین زیر نظر گرفتن فعالیت احزاب تغییر کند تا احزاب مستقل عمل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز