خبرگزاری کار ایران

روحانی:

آقای قالیباف یادتان می‌آید گفتید من دانشجویان را دو ساعته لوله می‌کنم/آقای رییسی تورا به خدا امام رضا را برای مردم بگذارید

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۷۴۲

رییس‌جمهور گفت: آقای قالیباف طرح شما همیشه لوله کردن بود. شما که هر وقت به دبیرخانه می‌آمدید می‌گفتید بگذارید من دانشجویان را دو ساعته لوله می‌کنم. اگر ما مخالفت نکرده بودیم همه دانشگاه‌های ایران پر از لوله بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در بخش پایانی صحبت‌های خود در مناظره زنده تلویزیونی گفت: من برخی نکات را نمی‌خواهم و مایل به مطرح کردن آن نیستم.

او ادامه داد: پرونده سال ۸۴ آقای قالیباف دست من بود و نگذاشتم منتشر شود و با بعضی‌ها در دبیرخانه دعوا کردم تا این پرونده در هنگام انتخابات منتشر نشود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من اگر آن روز مردانگی نکرده بودم شما اینجا نبودید، اظهار داشت: طرح شما همیشه لوله کردن بود. شما که هر وقت به دبیرخانه می‌آمدید می‌گفتید بگذارید من دانشجویان را دو ساعته لوله می‌کنم. اگر ما مخالفت نکرده بودیم همه دانشگاه‌های ایران پر از لوله بود.

روحانی خطاب به قالیباف اظهار داشت: شما ریاکاری می‌کنید اگر من تخلف کردم بهتر است شکایت کنید آن زمین هم خبر دارید اگر بحث زمین است اگر من اضافه داشتم تماما متعلق به شما باشد و اگر تخلف کردم شکایت کنید و ناراحتید بهتر است به املاک طرقبه نیز که در دست اقوام شما است رسیدگی شود.

وی خطاب به رئیسی نیز گفت: شما هر چه می‌خواهید بگویید شما قاضی هستید شما می‌توانید علما را دستگیر کنید اما تورا به خدا امام رضا را برای مردم بگذارید امام رضا متعلق به شیعیان است اگر می‌خواهید نبات و پارچه سبز به روستاییان بفرستید بگذارید برای بعد از انتخابات.

وی ادامه داد: افرادی که با اتوبوس می‌آیند و نهادهای امنیتی پول را از کجا می‌آورند کافی است بهتر است با اینها برخورد کنید.

رئیس دولت یازدهم تاکید کرد: من الان اعلام می‌کنم آمادگی دارم به غیر از تحریم‌های هسته‌ای که در این چهار آنها را برداشیم، مابقی تحریم‌ها را به خوبی و با قدرت برداریم و عزت و منافع ایران را به ملت ایران برگردانیم.

روحانی همچنین گفت: ما طی ۴ سال با مردم عهد بستیم و توانستیم در برابر بایستیم.

روحانی با بیان اینکه عهد کردیم از رکورد خارج شویم و به رشد برسیم که به این مسئله رسیدیم، اظهار داشت: ما تعهد کردیم که تورم را کنترل کنیم که این کار را کرده و تورم را تک‌رقمی کردیم. کشاورزا ما تعهد کردیم در گندم خودکفا شویم که شدیم. شما ۲۱ تن مواد غذایی اضافه تولید کرده و همان عهد را ادامه می‌دهیم. ما آب‌های مرزی را به کشور برگردانده و پاییز امسال کشاورزان ما با این آب کشاورزی می‌کنند.

او با اشاره به مبارزه با خشکسالی دریاچه اورمیه تصریح کرد: مردم! ما با هم جلوی خشک شدن دریاچه ارومیه را گرفتیم. اگر کار دولت یازدهم نبود این دریاچه را امسال خشک نشده بود و  با یک طوفان در غرب کشور، ۱۴ میلیون دجار یک طوفان دهشتناک شده بودند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: من به خانواده شهدا و ایثارگران وعده دادم که مطالبات باقی مانده آنها پرداخت می‌‌شود و در این دولت مطالبات باقی مانده از ۷۶ تا ۹۴ را پرداخت کردیم.

روحانی تاکید کرد: عهد من با شما راستگویی و صداقت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز