خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

فرآیند نام‌نویسی بیش از ۱۵۰ نفر در حال انجام است/ درب‌های محل ثبت‌نام ساعت ۱۶ بسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۱۶۵

فرماندار تهران گفت: به نظر می‌رسد جمعیتی که هم‌اکنون کارهای آنها برای ثبت‌نام در حال انجام است بیش از ۱۵۰ نفر باشند.

عیسی فرهادی در جریان بازدید از فرمانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جمعیتی که امروز برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها به فرمانداری مراجعه کردند، گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست. هنوز ساعتی از شروع ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها نگذشته که شاهد حضور گسترده افراد برای ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شوراها هستیم.

او افزود: این حضور و اقبال نویددهنده برگزاری یک انتخابات باشکوه است و در هیچ کدام از چهار دوره قبل در روز و ساعت اول ثبت نام چنین جمعیتی برای نام‌نویسی مراجعه نکرده بودند.

فرماندار تهران یادآور شد: به نظر می‌رسد جمعیتی که هم‌اکنون کارهای آنها برای ثبت‌نام در حال انجام است بیش از ۱۵۰ نفر باشند.

او در پاسخ به این سوال که ثبت‌نام از داوطلبان تا چه ساعتی ادامه دارد، عنوان کرد: طبق اعلام قبلی ثبت‌نام از داوطلبان از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ انجام می‌شود و بعد از این ساعت درب‌های محل ثبت‌نام بسته می‌شود اما از افرادی که در محل حاضر باشند نام‌نویسی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز