خبرگزاری کار ایران

در خواست یک رسانه آمریکایی از ترامپ؛

به ایرانی‌ها نشان دهید دوستانی در کاخ سفید دارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۸۰

روزنامه «نیویورک پست» آمریکا در گزارشی با طرح این ادعا که دولت اوباما در برابر مردم ایران سکوت کرده و در رفتار با آنها ضعیف عمل کرده است به ترامپ پیشنهاد داد در «نوروز» امسال برای ایرانی‌ها آرزوی آزادی کند.

به گزارش ایلنا روزنامه «نیویورک پست» در گزارشی ذیل عنوان توهین‌آمیز « به مردم مظلوم ایران نشان دهید در کاخ سفید دوستانی دارند» نوشت: آیا در مورد جشن نوروز چیزی می‌دانید؟ این مراسم سال نو در ایران است که ۲۱ مارس هر سال برگزار می‌شود و به معنای روز جدید است. در ایران این مراسم پیش از اسلام یکی از روزهای مقدس زرتشتیان بوده که خانواده‌های ایرانی از هم دیدار کرده و با هم درباره امیدهایشان برای سال جدید حرف می‌زدند.

این فرصت خوبی برای ترامپ است که در سال نو در روابط بین ایران و آمریکا در برابر رفتارهای ضعیف سلف خود باراک اوباما با مردم ایران تجدیدنظر کند.

در ادامه این روزنامه مدعی شد: «آنچه دولت اوباما و هیلاری کلینتون نادیده گرفتند اعتراض‌های مردم  ایران بعد از انتخابات سال ۲۰۰۹ بود. پاسخ اوباما به این اعتراض‌ها بیانیه‌ای بود که می گفت ایرانی‌ها درباره حکومتشان خودشان تصمیم میگیرند و ما به حاکمیت ایران هرچه که هست احترام می‌گذاریم و آمریکا از هرنوع دخالت در امور داخلی ایران اجتناب می‌کند.»

امروز وقت همدردی و یکی شدن با مردم ایران رسیده است. امروز هیچ رفاقتی در درون کاخ سفید با دولت ایران وجود ندارد.

نویسنده این روزنامه در ادامه نوشت: « من توصیه‌ای به ترامپ دارم و اینکه بعد از توافق افتضاح هسته ‌ای و بعد از تهدیدهای پی در پی ایران علیه اسرائیل و ساخت موشک‌های دوربرد و میان‌برد و بعد از زندانی شدن اتباع آمریکایی در ایران بهتر است رییس‌جمهور نوروز را با پیامی به مردم ایران تبریک بگوید. بگذارید ترامپ سال خوبی را برای مردم ایران با آزادی که لایق آن هستند آرزو کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز