خبرگزاری کار ایران

ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا:

تلاش عامدانه‌ای برای انکار دستاوردهای سازمان محیط‌زیست وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۵۶۷

رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تاکید کرد: در ارتباط با احیای تالاب‌های استان خوزستان کارهای خوبی انجام گرفته است اما متاسفانه تلاش عامدانه‌ای برای انکار این دستاوردها وجود دارد.

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: من در ایام دهه فجر به استان خوزستان سفر کردم و در ارتباط با احیای تالاب‌های این استان کارهای خوبی انجام گرفته است اما متاسفانه تلاش عامدانه‌ای برای انکار این دستاوردها وجود دارد.

رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تاکید کرد: ما معتقدیم این دستاوردها به طرق مختلف قابل سنجش است؛ خوشبختانه تصاویر ماهواره‌ای و زمینی هم موجود است و سازمان حفاظت محیط‌زیست هم بر اینکه برای احیای تالاب‌ها گام‌های موثری برداشته شده که نتیجه داده است، تاکید دارد.

او ادامه داد: در حال حاضر هم وضعیت تالاب هورالعظیم نسبت به سال ۹۲ رو به بهبود است.

ابتکار با اشاره به موضوع احیای دریاچه ارومیه عنوان کرد: در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت شاهد مصوبه تکمیل اعتبارات مربوط به ستاد احیای دریاچه ارومیه بودیم که حدود ۸۰۰ میلیارد تومان در دولت برای این کار تصویب شد که این بخش دوم تخصیص‌های مربوط به ستاد احیای دریاچه ارومیه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز