خبرگزاری کار ایران

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

آیت الله مصباح یزدی تاکنون هیچ مخالفتی با جبهه مردمی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۲۶

جبهه مردمی نیروهای انقلاب طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد:آیت الله مصباح یزدی تاکنون هیچ مخالفت یا شکایتی از جبهه مردمی نداشته و مذاکرات میان ایشان و اعضای جبهه مردمی همچنان باقی است .

به گزارش ایلنا، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی  در کانال تلگرامی خود طی مطلبی به رابطه حسنه خود با جبهه پایداری پرداخت و  اختلاف با این جبهه را شبهه اختلاف افکنان دانست .

در این  مطلب آمده است: هنوز چند هفته از شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نگذشته که خناسان، خواب تفرقه میان نیروهای انقلابی را دیده اند. از جمله مواردی که این جماعت ترویج می کنند، وجود اختلافات میان جبهه مردمی و جبهه پایداری است.

در ادامه تاکید شد: حال آنکه یکی از مصادیق نقض این ادعای تفرقه افکنان، حضور رئیس و اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در همایش جبهه پایداری به مناسبت ۹ دی بود. این در حالی بود که تنها ۴ روز از اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می گذشت و این حضور در همایش جبهه پایداری نشان از پیوند و اتحاد دو جبهه داشت.

در این مطلب بیان شده است:آنچه در شرایط حاضر مطرح است، بررسی های بیشتر جبهه پایداری برای اعلام رسمی حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است و مهمتر آنکه آیت الله مصباح یزدی تاکنون هیچ مخالفت یا شکایتی از جبهه مردمی نداشته و مذاکرات میان ایشان و اعضای جبهه مردمی همچنان باقی است و از نظرات و نصایح پدرانه ایشان در شکل گیری و تکامل جبهه مردمی قطعا استفاده خواهد شد.

مرضیه وحید دستجردی در نشست خبری خود در مورد حمایت جبهه پایداری بیان کرد:برای جبهه پایداری احترام قائل هستیم و مذاکراتی در گذشته داشته و اکنون هم این مذاکرات به صورت جدی در جریان است . فکر می‌کنیم که این مذاکرات به نتیجه مطلوب خواهد رسید و آنها از دلسوزان نظام می‌دانیم.

با وجود اینکه اعضای هیات موسس این جبهه را اصولگرایان تشکیل میدهند و حمایت کنندگان  آن احزاب اصولگرا هستند  اما  خود را در قالب فراجناحی تعریف میکند.

 اعضای هیات موسس جبهه نیروهای مردمی متشکل از  محمد حسن رحیمیان، یحی آل اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی بابایی، رضا روستاآزاد، علیرضا مرندی، مرضیه وحید دستجردی، محمود خسروی وفا، نادر طالب زاده، مهدی محمدی  هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز