خبرگزاری کار ایران

با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران صورت گرفت؛

عیادت نمایندگان آیت‌الله هاشمی از مرضیه دباغ

در پی بیماری مرضیه حدیدچی (دباغ) و بستری شدن وی در یکی از بیمارستان‌های تهران، عصر دیروز غلامعلی رجایی، مشاور رئیس مجمع تشخیص و رضا سلیمانی، مشاور و مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات به نمایندگی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از وی عیادت کردند.

به گزارش ایلنا، در پی بیماری مرضیه حدیدچی (دباغ) و بستری شدن وی در یکی از بیمارستان‌های تهران، عصر دیروز غلامعلی رجایی، مشاور رئیس مجمع تشخیص و رضا سلیمانی، مشاور و مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات به نمایندگی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از وی عیادت کردند.

فرستادگان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار، پس از ابلاغ مراتب سلام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آرزوی سلامتی برای این بانوی مبارز انقلاب اسلامی، در جریان بیماری و روند درمانی وی قرار گرفتند.

مرضیه دباغ با اظهار خوشحالی و تشکر، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سابقون مبارزه و انقلاب هستند که از دوران مبارزه با ایشان آشنا بوده‌ام و توکل و توسل ایشان در تحمل مصائب، نشانه اتصال ایشان با خداوند است. خداوند متعال توفیقات خاصی را به برخی انسان‌ها عطا می‌کند. از جمله این افراد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است، که با تمام جفاهایی که در حق ایشان شده و می‌شود و همچنان با تحمل و صبر مثال زدنی خود به وظایف خویش در قبال نظام و انقلاب اسلامی ادامه می‌دهند.

دباغ با قدردانی مجدد از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: امیدوارم سلام صمیمانه اینجانبه و خانواده‌ام که همگی ارادت قلبی به ایشان دارند، برسانید.

وی افزود: نماینده آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی دو سال قبل هم از من عیادت بعمل آوردند که نشان می‌دهد ایشان همچنان به بنده لطف داشته و مرا فراموش نکرده است.

کد خبر : ۳۹۴۹۰۱