خبرگزاری کار ایران

سه روز عزای عمومی در سوگ متولی حرم رضوی؛

تمام مدارس و ادارات مشهد روز شنبه تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۶۲۹

استاندار خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای با اعلام سه روز عزای عمومی روز شنبه مورخ ۱۵/۱۲/۹۴ تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس شهرستان مشهد را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایلنا براساس این اطلاعیه، علی رضا رشیدیان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و بزرگ خادم حرم رضوی مرحوم آیت الله واعظ طبسی روز شنبه ۹۴. ۱۲. ۱۵ را در شهرستان مشهد مقدس تعطیل عمومی اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ با عنایت به نقش و سهم بزرگ و بی‌بدیل آن بزرگوار در تاریخ مبارزات ملت ایران و استان‌های شرق کشور و مدیریت فوق العادهٔ آن فقید در تولیت آستانقدس رضوی و به منظور بزرگداشت ارتحال آن مرحوم فردا شنبه ۹۴. ۱۲. ۱۵ تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس در شهرستان مشهد را تعطیل اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه با دعوت از عموم شهروندان، زایران و مجاوران، ائمهٔ عزیز جمعه و جماعات و علمای حوزه‌های علمیه، اساتید، مدیران، کارمندان، فرهنگیان و روسای سازمان‌ها و نهاد‌ها، کسبه، بازاریان و اصناف دعوت نمود در مراسم تشییع و خاک سپاری آن فقید سعید که ساعت ۹ صبح روز شنبه از محل میدان شهدا به سمت حرم رضوی برگزار می‌گردد شرکت کنند و قدر‌شناسی خود از خادمان صدیق کشور را در عالیترین شکل ممکن به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز