خبرگزاری کار ایران

امیر باقری خبر داد:

مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی پنجشنبه برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۶۳۹۱۶

رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان شهید نیروهای مسلح از برگزاری هفدهمین سالگرد این شهید والامقام در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر محمدحسن باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سپهبد علی صیاد شیرازی و 110 فرمانده شهید نیروهای مسلح با حضور خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان سرافراز، فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری و مردم شریف، ساعت 10 صبح پنجشنبه 20 فروردین ماه در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهداء والامقام هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان کاری نیکو و پسندیده است و باید با تشریح و تبیین رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های آنان در این گونه مراسم در انتقال فرهنگ عظیم و ارزشمند جهاد و شهادت به جامعه و به ویژه نسل جوان تمام سعی و تلاش خود را به کار بریم.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان از عموم مردم قدرشناس و فهیم تهران و به ویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و آزادگان سرافراز دعوت کرد تا در راستای تکریم و تجلیل مقام شامخ شهیدان گرانقدر در این مراسم حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز