خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

سیدهادی خامنه‌ای به سیدحسن خمینی تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۷۰

آن مرحوم که از تبارصالحان و پاکان تاریخ بود و در بیت شریف طباطبایی و خاندان معظم صدر پرورش یافت، زندگی عافیت‌طلبانه و رتبه‌های بالای علمی و تدریس در دانشگاه را ترک گفت تا درکنار مردم ایران، گوهر آزادی و مردمسالاری را تجربه کند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در پیامی، درگذشت سیدصادق طباطبایی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن پیام حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت برادر گرامی، آقای دکتر سیدصادق طباطبایی، موجب تاثر و تاسف شد. آن مرحوم که از تبار صالحان و پاکان تاریخ بود و در بیت شریف طباطبایی و خاندان معظم صدر پرورش یافت، سالهای جوانی را در انس با دایی ارجمندش امام موسی صدر و ارتباط دائم با امام خمینی صرف مبارزات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کرد و زندگی عافیت‌طلبانه و رتبه‌های بالای علمی و تدریس در دانشگاه را ترک گفت تا در کنار مردم ایران، گوهر آزادی و مردمسالاری را تجربه کند.

او که به صفای باطن و اخلاق نیکو متصف بود، در مسولیت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب برعهده داشت، صادقانه تلاش کرد و منشاء خدمات مختلفی برای مردم و نظام شد.

اینجانب این ضایعه را به همه علاقمندان و به ویژه اخوان محترم و سرکار خانم دکتر فاطمه طباطبایی و جناب حجه‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی و همسر گرامی و فرزندان ایشان تسلیت می‌گویم و علو درجات آن مرحوم را از خداوند متعال مسالت دارم.

سیدهادی خامنه‌ای

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز