کد خبر: 497657 A

شما می‌توانید در کنار یک برنامه‌ی غذایی درست و مناسب از این میوه‌ها مصرف کرده و نه تنها به هدف تناسب اندام نزدیک‌تر شوید بلکه ویتامین‌ها و مواد معدنی خوبی نیز دریافت کنید.

کافی است در انتخاب این میوه‌های لاغر کننده دقت کنید.

گلابی

زمانی که این میوه‌ سرشار از فیبر را میل می‌کنید بدون شک احساس سیری زودهنگامی خواهید کرد که اتفاقاً مدت زیادی طول می‌کشد.

سیب

سیب حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بوده و حاوی میزان زیادی فیبر است. برای کاهش وزن فوق العاده است.

قره قاط

سیاه گیله که با عنوان قره قاط نیز معروف است. این میوه می‌تواند با سلول‌های چربی مقابله کند در نتیجه چربی سوز محسوب شده و به کاهش وزن کمک زیادی می‌کند.

موز

موز میوه‌ای سالم و حاوی میزان زیادی فیبر و همچنین پتاسیم است.

کیوی

کیوی جزو میوه‌های سرشار از فیبر است که برای هضم غذا و ایجاد احساس سیری طولانی مدت مؤثر عمل می‌کند.

گریپ فروت

گریپ فروت یکی از آن مرکبات مفیدی است که با مازاد چربی مقابله کرده و حاوی کالری بسیار اندکی است.

توت فرنگی

این میوه‌های کوچک و خوش رنگ در کاهش وزن تأثیر زیادی دارند. چون باعث ترشح هورمون‌هایی می‌شوند که با تجمع چربی‌ها مقابله کرده و متابولیسم بدن را به کار می‌اندازند.

میوه و تره بار میوه
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر