کد خبر: 457021 A

برای درمان استرس پیشنهاد می‌کنیم از این تکنیک سنتی ژاپنی که فقط ۵ دقیقه طول می‌کشد و در هر مکانی قابل انجام است استفاده کنید.

به گزارش ایلنا، برای درمان استرس پیشنهاد می‌کنیم از این تکنیک سنتی ژاپنی که فقط ۵ دقیقه طول می‌کشد و در هر مکانی قابل انجام است استفاده کنید.

برای تمرین این تکنیک لازم است که بدانیم هر انگشت بیانگر احساسی متفاوت است.

انگشت شست

به مبارزه با نگرانی کمک می‌کند.

انگشت اشاره

به مبارزه با ترس کمک می‌کند.

انگشت میانی

به مبارزه با رنجش و عصبانیت کمک می‌کند.

انگشت انگشتری

این انگشت به شما کمک می‌کند با افسردگی و ناراحتی مبارزه کنید و قاطعانه‌تر عمل کنید.

انگشت کوچک

اضطراب را درمان و خوش بینی و اعتماد به نفس را بالا می‌برد.

روش‌های تکنیک ژاپنی

برای هم آهنگ کردن انرژی در بدن انگشت را با دست دیگر بگیرید و تمام انگشت‌ها به همراه شست را دور آن بپیچید. انگشت را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه بگیرید و زمانی که نبض را احساس می‌کنید تاثیر آن را هم متوجه می‌شوید.

برای آرام کردن ذهن کف دست را با انگشت شست دست دیگر به آرامی به مدت ۱ دقیقه فشار دهید.

استرس
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر