کد خبر: 421935 A

ایلنا: مردی 52 ساله بعد از تزریق آمپول در یکی از درمانگاه‌های عمومی شهر دزفول دچار ایست قلبی شده و جان باخت.

به گزارش ایلنا به نقل از ایرنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول یکشنبه شب در این‌باره گفت: طبق بررسی انجام شده فرد مذکور بعد از تزریق آمپول در یک درمانگاه دچار ایست تنفسی و قلبی شده است.

مهرداد کلانتریان افزود: با وجود احیای سریع قلبی تنفسی این بیمار فوت کرده است.

وی همچنین افزود: در پی این حادثه پرونده‌ای جهت بررسی کارشناسی تهیه شده و به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ارائه اطلاعات بیشتر درباره علت دقیق مرگ این مرد 52 ساله را به بعد از انجام بررسی‌های پزشکی و کارشناسی موکول کرد.

یک نوجوان 13 ساله نیز هفتم شهریورماه امسال هنگام درمان در یکی از درمانگاه‌های دزفول بدحال شده و جان باخت.

پرونده مرگ این نوجوان همچنان در دست بررسی و پیگیری است.

شهریورماه نیز یک بانوی 44 ساله حین آنژیوگرافی قلب در بیمارستان دزفول فوت کرد.

وقوع این حوادث در چند ماه اخیر موجب نگرانی شهروندان دزفولی شده است.

روشن شدن علت دقیق مرگ این افراد و اطلاع رسانی در این رابطه کاهش نگرانی شهروندان را به دنبال دارد.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان دارای دو بیمارستان است.

بیمارستان مرگ
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر