کد خبر: 215063 A

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان خبرداد:

۳ هزار و ۵۳۸ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری زنجان تماس برقرار کرده و مشکلات خود را مطرح کرده‌اند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، گفت: سد معبر و جمع آوری و نصب مورد بعدی بیشترین تماس شهروندان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد مرادی امروز با بیان این مطلب، اظهار کرد: این آمار مربوط به یکسال گذشته بوده است که سامانه ۱۳۷ به صورت اتوماسیون فعالیت می‌کند چرا سامانه ۱۳۷ قبل از این هم وجود داشته است.

وی افزود: حدود یک سوم این تماس‌ها با ۹۲۲ مورد مشکل آسفالت و جدول بوده است که توسط شهروندان در این سامانه مطرح شده است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان با بیان اینکه ۴۹۲ مورد از تماس‌ها‌ برای جمع‌آوری زباله و نظافت انجام شده است، تصریح کرد: سد معبر و جمع آوری و نصب مورد بعدی بیشترین تماس شهروندان را به خود اختصاص داده است.

وی مرمت و تعمیر را از دیگر موارد تماس شهروندان با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ عنوان کرد و گفت: مشکلات حیوانات موذی نیز یکی دیگر از موارد مطرح شده از سوی شهروندان در سامانه ۱۳۷ است.

مرادی خاطر نشان کرد: آب گرفتگی، مشکلات پارک‌ها، ساخت و ساز‌ها، ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، درختان، نامگذاری معابر و کوچه‌ها و غیره از دیگر مشکلات مطرح شده در سامانه ۱۳۷ بوده است.

وی بیان کرد: تقدیر وتشکر از فعالیت‌های شهرداری و درخواست راهنمایی برای دریافت خدمات شهرداری از دیگر موارد مطرح شده در این سامانه بوده است.

جدول روابط عمومی و امور بین الملل زباله ساخت و ساز شهرداری شهروند مشکلات سامانه زنجان تماس
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر