کد خبر: 181580 A

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از مسافرانی که طی روزهای اخیر در مسیر تهران - مشهد و تهران - یزد و بالعکس با قطار تندروی پردیس سفر کردند، به دلیل بروز مشکلات فنی عذرخواهی کرد.

شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از مسافرانی که طی روزهای اخیر در مسیر تهران - مشهد و تهران - یزد و بالعکس با قطار تندروی پردیس سفر کردند، به دلیل بروز مشکلات فنی عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، این شرکت با عذرخواهی از مسافران این قطار در مسیرهای یاد شده، با تذکر کتبی به پیمانکار مربوطه، اقداماتی را در جهت بهبود فرآیندهای تعمیراتی از جمله متوقف کردن قطار برای انجام تعمیرات اساسی، تعویض قطعات معیوب، رفع ایرادات هر یک از واگن ها طی روزهای آتی و تقویت تیم تعمیراتی پیمانکار مربوطه انجام داده است.

این شرکت همچنین به مسافران قطار تندروی پردیس در دو مسیر یاد شده که قطارشان با تأخیر بیش از حد وارد ایستگاه های مقصد شده و همچنین دچار نقص فنی و خرابی تهویه شدند ۱۰۰ درصد بهای بلیت را به نشانه عذرخواهی به مسافران مسترد کرده و برای قطارهایی که یکی از مشکلات یاد شده را داشتند ۵۰ درصد بهای بلیت را به مسافران پرداخت کرد.

قطارهای تندروی پردیس مجهز به پیشرفته ترین امکانات در طراحی داخلی، امکانات رفاهی و سیستم آلات ناقله بوده و از جمله قطارهایی هستند که بالاترین سرعت و سطح فن آوری اروپایی را در عرصه حمل و نقل ریلی کشور دارا می باشند.

یادآور می شود، تعداد ۱۱ رام قطار تندروی پردیس به صورت روزانه در محورهای تهران - مشهد و تهران - یزد نسبت به جا به جایی مسافران اقدام و امید است با رفع محدودیت ها و بومی سازی خدمات فنی، امکان ارائه هر چه بهتر خدمات به هموطنان گرامی بیش از پیش در شرکت رجا فراهم شود.

حمل و نقل روابط عمومی مسافران مشکلات مشهد یزد قطار پردیس عذرخواهی تندروی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر