کد خبر: 216924 A

مدیرکل دفترعملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در نخستین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی نقش مهمانداران در ارایه خدمات مناسب به مسافران هوایی بررسی شد.

مدیرکل دفترعملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در نخستین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی نقش مهمانداران در ارایه خدمات مناسب به مسافران هوایی بررسی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، مهدی علی عسگری اظهار داشت: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای اجرای مفاد انکس ۶ در خصوص نظارت برفعالیت و وظایف خدمه پروازی که در داخل هواپیما فعالیت می کنند، اولین گردهمایی خدمه پروازی شرکت های هواپیمایی را برگزار کرد.

وی افزود: با توجه به نقش حساس مهمانداران در عملیات پروازی به ویژه در مواقع اضطراری و بروز حادثه و سوانح هوایی که می توانند از بروز صدمات به مسافران و تخلیه مسافران در مواقع اضطراری نقش موثری ایفا کنند، مشکلات این گروه بررسی و نقطه نظرات و سیاست های سازمان هواپیمایی کشوری در این گردهمایی بررسی شد.

علی عسگری خاطرنشان کرد: آموزش های پایه مورد نیاز مهمانداران در مراکز آموزش مهمانداری، نحوه آشنایی مهمانداران با دستورالعمل های عملیاتی و وظایف آنها در طول پرواز به منظور حفظ و ارتقا ایمنی و کیفیت آموزشهای لازم از دیگر محور های مورد بررسی در این همایش بود.

مدیرکل دفترعملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در این گردهمایی که نمایندگان شرکت های هواپیمائی ماهان، معراج، زاگرس، کیش ایر، کاسپین، آسمان، تابان، سپاهان و آتا حضور داشتند، نحوه آموزش عملی مهمانداران و آشنایی آنان با بخش های مختلف هواپیما و به روز بودن اطلاعات گروه پروازی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این نشست ها به صورت مستمر در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شود.

روابط عمومی سازمان سازمان هواپیمایی کشوری مسافران مشکلات هواپیما شرکت گردهمایی هواپیمایی پروازی خدمه
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر